روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی با انتشار آمار فروش مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا روز جمعه ششم اردیبهشت از فروش رقم ۱۳ میلیارد و ۸۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریالی نمایش «ملاقات» به نویسندگی فریدریش دورنمات، با ترجمه، طراحی و کارگردانی پارسا پیروزفر خبر داد. این نمایش اجرای خود را از یکشنبه ۱۲ اسفند در سالن اصلی این مجموعه آغاز کرده است.

در مجموعه تئاتر شهر همچنین نمایش «سیمین و فروزان» به نویسندگی و کارگردانی فهیمه عابدینی به فروش ۹۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریالی و نمایش «بی‌صدایی» به کارگردانی آزاده شاهمیری به فروش ۱۰۹ میلیون و ۵۹۰ هزار ریال دست پیدا کرده‌اند. در تالار هنر مریم کاظمی با نمایش «ساعت ۸ در کشتی» به نویسندگی آلریچ هاپ رقم ۶۴۵ میلیون و ۶۴۵  هزار ریال را در گیشه ثبت کرده است. 

 نمایش «جادوگر درخت انجیر هندی» نیز به نویسندگی و کارگردانی احسان مجیدی که از اول اردیبهشت در تالار هنر روی صحنه رفته است تاکنون ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. 

در تماشاخانه سنگلج هم «بیله دیگ بیله چغندر» به کارگردانی منیژه داوری طی دو اجرا خود موفق به فروشی برابر با ۳۶ میلیون ریال شده است.