در اقدامی عجیب؛

اینستاگرام صفحه جشنواره فیلم فجر را بست

پست‌های به اشتراک‌گذاشته شده در صفحه رسمی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اینستاگرام حذف و این صفحه از دسترس خارج شد. به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، اینستاگرام پست‌های به اشتراک‌گذاشته شده صفحه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پاک کرد. در پی این اقدام، تمامی پست‌های مربوط به چند سال اخیر صفحه رسمی این جشنواره در دوره‌های ۳۵، ۳۶ و ۳۷ نیز از دسترس کاربران خارج شده است. به اشتراک‌گذاری پست‌هایی درباره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پیج کاربران ایرانی طی روز‌های اخیر، با اقدام اینستاگرام روبه‌رو شده و بسیاری از کاربران از جمله سینماگران ایرانی و صفحات رسمی تشکل‌های رسانه‌ای و غیررسانه‌ای، با حذف‌شدن کلیه پست‌ها و استوری‌ها از سوی اینستاگرام روبه‌رو شده‌اند که این اقدام، اعتراض گسترده کاربران ایرانی را به همراه داشته است.

    

واکنش یک نشریه سینمایی به شهادت قاسم سلیمانی

هالیوود ریپورتر نوشت که ترامپ یک دینامیت را به انبار باروت انداخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشریه هالیوود ریپورتر که یک نشریه شناخته شده سینمایی است و کمتر در مسائل سیاسی و امنیتی دخالت می‌کند، در مطلبی به شهادت قاسم سلیمانی به دستور ترامپ واکنش نشان داد.

در این مطلب که به عنوان مطلب اصلی و تیتر یک هالیوود ریپورتر و به قلم الیزابت وارن (سناتور دمکرات) منتشر شده، آمده است: دونالد ترامپ «با حمله هدفمند به ژنرال ارشد ایران در یک حمله هوایی در فرودگاه بین‌المللی بغداد» دینامیت را به انبار باروت انداخته است و این حمله می‌تواند ایالات متحده را در آستانه درگیری بزرگ در خاورمیانه قرار بدهد.

    

آغاز تصویربرداری فیلم مستند نقطه صفر

تصویربرداری فیلم مستند نقطه صفر به کارگردانی ارسلان طریقتی آغاز شد

به گزارش  ایلنا، مستند نقطه صفر روایتگر جوان کارآفرینی است که با داشتن شرکت‌های متعدد در تهران و مجموعه بوم گردی و گردشگری بزرگ در گیلان تصمیم می گیرد تمامی دارایی های مالی و اعتباری خود را کنار بگذارد و بدون داشتن حتی یک ریال از ناحیه امن و زندگی فعلی خود خارج شود و با دست خالی کسب و کاری خلق کند.  مستند نقطه صفر به تهیه کنندگی  و کارگردانی ارسلان طریقتی و با طرحی از سعید حسینی در حال ساخت است  و برای اولین بار  هر شب قسمت‌هایی از این مستند  در  فضای مجازی در صفحه رسمی فیلم  به آدرس  noghte_0 در حال پخش است.