زمزمه‌های تغییر سید مهدی جوادی از مدیریت بنیاد سینمایی فارابی مجددا قوت گرفته و شنیده می‌شود مجید زین‌العابدین در روزهای آینده سکان مدیریت این نهاد مهم سینمایی را برعهده می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، سال گذشته و چندماه پیش از برگزاری جشنواره فیلم فجر بود که زمزمه‌های تغییر مدیریت بنیاد سینمایی فارابی به گوش می‌رسید که به سرعت تکذیب شد و بار دیگر، احتمال مدیریت سیدمهدی جوادی در یکی از شرکت‌های اقتصادی مطرح شد که آن هم مسکوت ماند.

پس از آن، بنیاد فارابی با چندین فیلم در جشنواره فجر ۱۴۰۱ حاضر و بسیاری معتقد بودند که فضا به نفع ابقای جوادی هموار شده است.

اما اکنون و دو روز پس از معرفی فیلم‌های بنیاد فارابی برای جشنواره فجر ۱۴۰۲، زمزمه تغییر مجدد جوادی و جایگزینی مجید زین‌العابدین که سابقه مدیریت در تلویزیون را هم دارد، مجددا جدی شده و مقدمات این تغییر در حال اجراست.

مجید زین‌العابدین اکنون دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. در سابقه او، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، رئیس شبکه‌های یک ، سه و پنج سیما، دبیر شورای اتاق فکر سینما در رسانه ملی و... دیده می‌شود.