معاون امور استان‌ها مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه 120 هزار خیر سلامت در کشور فعالیت می‌کنند، گفت: ضرورت دارد از ظرفیت بانوان در حوزه خیّرین سلامت بیشتر استفاده شود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل غنیان در سومین دوره انتخابات مجمع خیرین سلامت استان یزد، افزود: بیش از یک دهه از عمر این مجمع می‌گذرد و با استقبال بسیار خوبی که توسط خیّران صورت گرفت، در 300 نقطه کشور و با جمعی بیش از 120 هزار خیّر سلامت فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌‌های خیر، توسط این مجمع و بخشی توسط سایر نهادها جذب شده‌‌اند، گفت: تا پایان سال گذشته خیّران بیش از 7 هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه کردند.

وی تصریح کرد: هر کجا که مدیریت بر عهده خیّرین بود پیشرفت‌‌های بسیاری را شاهد بودیم و امروز هم توفیق بسیاری در این حوزه کسب شده است.

غنیان عدم ورود به مسائل سیاسی توسط خیران را یکی از اصلی‌‌ترین مباحث عدم انحراف این مجموعه دانست و عنوان کرد: اگر با هر تغییری در کشور از جمله تغییر دولت‌ها، مجمع هم دستخوش تغییر می ‌شد، فعالیت‌ها با مشکل روبرو بود، اما با جلوگیری از این موضوع، فعالیت‌‌ها به خوبی ادامه پیدا کرد.