رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داد:

تخریب ۱۴ هزار کیلومتر راه و ۴۰۰ پل  بر اثر سیل 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: بر اثر سیل ۱۴ هزار کیلومتر راه و ۴۰۰ پل در سراسر کشور تخریب شدند. به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار کمال هادیانفر در نشست خبری خود با ارائه گزارشی از وضعیت تصادفات در دو ماه گذشته گفت: در نوروز امسال از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه شرایط ناپایدار در کشور داشتیم و باوجود همه تلاش‌های صورت گرفته متاسفانه یکی از بحث‌های جدی ما در این ایام پدیده واژگونی است. وی ادامه داد: متوسط واژگونی در کشور ۲۵ درصد است اما در نوروز به ۴۹ درصد افزایش پیدا کرد و آبگرفتگی سطح معابر نیز یکی از دلایل این امر بود.

     

در جلسه شورای اجتماعی پیشنهاد شد

واگذاری واحدهای ۳۵ تا ۴۰متری به دانشجویان متاهل

وزیر کشور گفت: در حوزه خانواده و ازدواج پیشنهادی مطرح است که در مقطع فوق لیسانس و دکتری واحد 35 یا ۴۰متری در اختیار دانشجویان متأهل قرار دهیم. به گزارش ایسنا عبدالرضا رحمانی‌فضلی در جلسه شورای اجتماعی کشور که با موضوع جوانان، فرصت‌ها و چالش‌ها برگزار شد، افزود: برخی دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند که زمین در اختیار، بگذارند. وزیر راه و شهرسازی نیز قبول کرد که کمک‌هایی در این زمینه انجام دهند.

رحمانی فضلی یادآور شد: باید جلسات مستقلی با دستگاه‌های متولی این مسئله و خیرین برگزار کنیم تا در صورت امکان در سال اول حدود ۱۰۰۰ واحد در کل کشور بسازیم. انگیزه خوبی خواهد شد و هر کس در دوره فوق لیسانس و دکترا ازدواج می‌کند، به مدت چهار سال واحدی را در اختیارش قرار می‌دهیم.