دومین نشست هم‌اندیشی « برای حیات ایران » با عنوان «ارتباط و اعتماد؛ دو بال تاب‌آوری در بحران» دیروز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد تا تجربه روابط عمومی‌‌ها و مسئولیت اجتماعی در مراقبت از جامعه در دوران جنگ ۱۲ روزه بازخوانی شود. عضو شورای اطلاع رسانی دولت در جمع بندی این نشست خطاب به بخش خصوصی حاضر در جلسه گفت: رئیس‌جمهور از همان ابتدای انتخابات ریاست جمهوری بر رضایت داشتن مردم تاکید داشت و برای شما هم رضایت مشتری باید مهم باشد، شما می توانید بدون ملاحظه با مردم صحبت کنید. سید شهاب‌الدین طباطبایی افزود: شما که با مردم در ارتباط هستید کمک کنید چرا که مردم با شما حرف می زنند و بعد از دفاع مقدس ۲، میزان گرایش مردم به اصلاح پذیری افزایش یافته است. وی تاکید کرد: پیشنهاد دارم در هفته دولت یک روز برای عذرخواهی از مردم داشته باشیم و ببینیم در این یک سال گذشته چه اشکالاتی بود تا بتوانیم آنها را رفع کنیم .