رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این پرسش که آیا برای حضور علی لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان صحبتی با او شده است، گفت: ما نظرمان این است که حتما آقای لاریجانی هم جذب شود اما در دوره قبل هم اینطور نبود که همه نزدیکان آقای لاریجانی به لیست امید رفته باشند این اتفاق در تهران رخ داد و بعد از اینکه انتخابات برگزار شد نیز آنها در مجلس به سمت دیگری رفتند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر در نشست خبری با اهالی رسانه در پاسخ به پرسشی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد اصلاح طلبان در مجلس، اظهار کرد: برخی دوست دارند که بگویند مجلس دهم ضعیف بود که من این تحلیل را قبول ندارم. این مجلس چندان تفاوتی با مجلس‌های گذشته نداشت. این مجلس یک ویژگی دارد که در مجالس گذشته نداشت و آن نبود یک فراکسیون اکثریت در آن است. هر سه فراکسیون آن در اقلیت هستند و در چنین مجالسی معمولا عملکرد ضعیف است، هر چند که تاکید می‌کنم این موضوع به عملکرد نمایندگان بازنمی گردد؛ البته در نهایت عملکرد نمایندگان در انتخابات آینده و انتخاب مردم تاثیر می‌گذارد.

گفتگوی ملی با حضور  عارف و ضرغامی

وی با بیان اینکه جلسات گفت‌وگوی ملی با حضور افرادی همچون ضرغامی و عارف در حال برگزاری است، تاکید کرد: من از گذشته معتقد بودم که جریان‌های سیاسی در عین اینکه با هم رقابت می‌کنند قائل به گفت‌وگو با یکدیگر باشند.

وی افزود: ما تا به حال بیشتر نحوه گفت‌وگو را در این جلسات مورد بحث قرار دادیم نه اینکه به خود گفت‌وگو مشغول شده باشیم و تلاش بر این است از جایی شروع کنیم که کمترین اختلاف نظر میان جریان‌ها وجود داشته باشد.

به دنبال وحدت در جریان اصولگراییم

باهنر با تاکید بر اینکه ما همیشه در آستانه انتخابات هفتاد تا هشتاد درصد انرژی‌مان صرف وحدت در جریان خودمان می‌شود، گفت: این وضعیتی است که در درون جریان اصلاحات هم وجود دارد. جمنایی‌ها هم در جریان انتخابات بعدی خواهند بود اما فقط آنها محور وحدت اصول‌گرایان نخواهند بود بلکه مثلا مجموعه‌ای مثل شورای راهبردی وحدت اصولگرایان شکل گرفته که آقای حدادعادل ریاست آن را بر عهده دارد و در پی وحدت صددرصدی در آن هستیم و از جریان آقای قالیباف و جبهه ایستادگی هم در آن حضور دارند.