نماینده ادوار مجلس گفت: آقای رئیسی، شجاعانه بیاید تیم اقتصادی‌اش و تفکرش را تغییر دهد و ریل را عوض کند. این ریل اقتصادی دولت دارد رئیس دولت را به ناکجا آباد می‌برد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، می گوید؛ «امکان دارد آقای رئیسی اصرار کند که می‌خواهم اینها را حفظ کنم، ما مخالفتی نداریم. آقای رئیسی و آقای بایدن می‌شوند اولین رئیس جمهورهایی که یک دوره‌ای هستند، دو دوره‌ای نمی‌شوند.»

این نماینده ادوار مجلس تاکید می کند؛«اصلاً ما از خیلی از اطرافیان آقای رئیسی بیشتر دعا می‌کنیم که آقای رئیسی موفق شود چون نتیجه‌اش به مردم برمی‌گردد اما آقای رئیسی با این تیم نمی‌تواند، نتیجه‌ این تیم، همین دو سه سالی است که گذشت.»

 وی می گوید؛ «ایشان یک تیم دیگری برای خود مهیا کند و بروند از واقعیت‌های جامعه برای ایشان گزارش بیاورند. هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... ایشان را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»

به گفته وی، رئیسی باید خودش را از این حلقه تندروها نجات دهد. ایشان رئیس جمهور ۸۵ میلیون آدم است نه چند صد هزار یا چند نفر آدم. وقتی شما ببینید حسین شریعتمداری یا پناهیان دست راست می‌نشیند، آقا تهرانی دست چپ می‌نشیند، باید خودش را از دست اینها خلاص کند. آقا اینها جواب ندادند، تا چه زمانی می‌خواهد صبر کند که جواب بگیرد؟