نماینده صومعه‌سرا خطاب به رئیس‌جمهوری گفت: آقای رئیس‌جمهور شما کشاورزان را نابود کردید، چرا به داد مردم نمی‌رسید و مشکلات اقتصادی‌ای که راحت قابل‌حل است، حل نمی‌کنید؟

به گزارش ایلنا؛  سید کاظم دلخوش اباتری، طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی دیروز مجلس با انتقاد از بی‌توجهی به موضوع کشاورزی به ویژه شالی‌کاران تصریح کرد:کشاورزی در کشور ما زمین گیر شده است و من به عنوان نماینده مردم بار‌ها فریاد زدم کشاورزان برنج‌کار در حال نابودی هستند، و به از برنج‌کاران که برنج را با رنج کشت می‌کنند ظلم شده است، در شرایطی که می‌توانسند تولید کنند دستگاه‌های دولتی به آن‌ها بی‌توجه بودند و بیش از دو برابر برنج تولیدی وارد شد، سی هزار تن تولید چای داشتیم، اما در برج چهار اعلام کردم یک نفر ۱۰۹ هزار و ۷۰۰ تن چای با یارانه وارد کرده است. دولت به کشاورزی توجه نکرد.

وی ادامه داد:از مردم صومعه‌سرا که مرا به نمایندگی ۲۰سال پذیرفتن سپاسگزارم و از مردم رشت نیز برای حضور پرشور و تمام قد خود در انتخابات قدردانی می‌کنم و بدانند من در هر لباسی باشم دغدغه خدمت به مردم را دارم. دلخوش با انتقاد از برخی تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: با این روش برگزاری انتخابات هیچ کدام موافق نیستید، خرید و فروش کلان رای و آرایی که بدون کارت ملی و شناسنامه به صندوق انداخته شد، حق مردم را ضایع کرد و امیدوارم وزارت کشور و شورای نگهبان به موضوع ورود کنند، ما برای وزیر کشور کت در آوردیم وزیر شود و ایشان کت در آورد که من نماینده نشوم، از ایشان و استاندار نیز تشکر می‌کنم.

نماینده صومعه‌سرا تاکید کرد:نباید شعار داد، بحث مالیات بر تراکنش‌ها بحث مالیات آیدی سرمایه، مالیات بر خانه‌های خالی و... یک طرف در تمام دنیا برای اقتصادی شک وارد نمی‌کنند.