رهبر انقلاب گفتند: ملت عزیزمان بدانند که امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی به ایران و به شماست و می‌خواهند ببینند چه می‌کنید و نتیجه انتخابات چه می‌شود.

به گزارش «ایلنا»؛ آیت‌الله خامنه‌ای صبح دیروز در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره)، آرای خود را به صندوق انداختند. ️ ایشان با اشاره به اینکه در انتخابات‌های گذشته گفته‌ام اکنون نیز تکرار می‌کنم که در اولین ساعات ممکن بروید و رای خود را به صندوق بیندازید، تصریح کردند: توصیه دوم این است که در هر حوزه‌ای به همه افرادی که لازم است رای دهید نه کمتر. مثلا در تهران در مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر رای دهید و در خبرگان رهبری به ۱۶ نفری که باید رای دهید. رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار دهد و نتایج تلاش مردم عزیزمان و دست اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات انشالله به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملت ایران تمام شود.

 ایشان افزودند: آخرین حرف من خطاب به مرددین انتخابات این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بیان کردند: هم دوستان ما و علاقمندان به ملت ایران و هم بدخواهان از همه طرف چشمشان مترصد مسائل کشور ما و ملت عزیز ما است. به این توجه کنید که دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید.