مسئول کمیته انتخابات جبهه شریان گفت: «ما به دنبال این هستیم که ترکیبی از نیرو‌های شناخته شده که در بزنگاه‌ها امتحان پس داده باشند را به مردم معرفی کنیم. افرادی که فقط برای پشت میز رفتن آماده نباشند، بلکه برای روی مین رفتن هم آماده باشند.»

به گزارش ایرنا، «حمید رسایی» با اشاره به رایزنی شریان با برخی گروه‌های سیاسی جریان اصول‌گرا، افزود: با «شورای وحدت»، «مصاف» و «رزما» و مجموعه‌های دیگر گفتگو داشتیم و بسیاری از این تشکل‌ها به ائتلاف پیوستند که درنهایت «ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی» (اُمناء) شکل گرفت. مسئول کمیته انتخابات جبهه شریان با بیان این‌که تلاش می‌کنیم گروه‌های بیشتری از جریان اصول‌گرا به این مجموعه بپیوندند، تأکید کرد: با این‌حال اگر این امر محقق نشد، تلاش می‌کنیم اشتراکات ما در معرفی لیست با این گروه‌ها حداکثری باشد و با اشتراک حداکثری وارد نتخابات شویم.

رسایی به بررسی گزینه‌ها در «اُمناء» اشاره کرد و گفت: بنای امناء بر این است، افرادی که بر اساس شاخص‌ها امتیاز بیشتری بیاورند به مردم معرفی شوند.

وی هم‌چنین در مورد نسبت شریان با شورای ائتلاف، تصریح کرد: اساسا شریان برای زدن زیر میزشورای ائتلاف تشکیل شده و هر چند در امور متعددی اشتراک داریم، ولی، چون از نظر روش و منش انتخاباتی با شانا و تیم آقای قالیباف اختلاف داریم، دنبال ارائه لیست جدا هستیم.