دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ما اصلا در نظام جمهوری اسلامی، نظام سرکوب نداریم. نظام روشنگری داریم گفت: شما می‌بینید در نهایت آزادی هرچه می‌خواهید می‌پرسید و من هرچه می‌خواهم جواب می‌دهم.

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: در گفت‌وگوی بین جریان‌های سیاسی نیز ما مشکلی نداریم. خودم باعث و بانی این جریان هستم. آقای عسگراولادی هم این موضوع را نوشت. ما طرفدار گفت‌وگو در مورد همه چیز‌ها هستیم. اما متاسفانه راه نمی‌دهند.

وی ادامه داد: ما باید قدر نظام‌مان را بدانیم، نظامی که همه در آن زندگی می‌کنیم، دارای امنیت است. طرح فتنه ۱۴۰۱ و اغتشاش را با تدبیر و شهید دادن و نکشتن دار و دسته آن به پایان رساندیم.

نظام، در مدارای کامل و عقلایی با معترضان  به سر می‌برد

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد: مولوی عبدالحمید امام جمعه یکی از استان‌های سیستان و بلوچستان است. می‌رود آنجا خلاف نظام صحبت می‌کند. موجب اغتشاش می‌شود، اما باز امام‌جمعه باقی می‌ماند. نظام، در مدارای کامل صحیح عقلایی با این‌ها به سر می‌برد. چرا به سر می‌برد؟ من به شما می‌گویم. من خودم از کسانی هستم که از اول تا به حال بودم. نظام جمهوری اسلامی واقعا مداراگر است.