با تاکید بر اینکه ما در مقابل دشمنان با صلابت ایستاده‌ایم، گفت: در یک سال و نیم گذشته ۶ عملیات انجام و ۹ شهید تقدیم انقلاب شد و ما هم به نیت این ۹ شهید، ۹ سیلی محکم به آمریکایی‌ها زدیم.

به گزارش فارس، سردار علیرضا تنگسیری در یادواره بزرگداشت شهید نورعلی یونسی و آلاله‌های سرخ مسجد باب‌الحوائج ترک‌محله شهرستان قائمشهر، با اشاره به اینکه امروز هیبت ناوها و ناوچه‌های آمریکایی‌ در خلیج فارس شکسته شده است، گفت: به همت نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه، اشراف هوشمند اطلاعاتی و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.

وی با تصریح بر اینکه هفت کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه، نیوزلند، ایتالیا، کانادا و استرالیا اجازه عبور در آب‌های سرزمینی ما ندارند، گفت: در زمان طاغوت نیروی دریایی ارتش نه مجهز به موشک‌های برد بلند بود و نه در عمق دریاها می‌رفت اما امروز افتخار می‌کند در تمام آب‌های دنیا حضور پیدا می‌کند و این افتخار را شهدا به ارمغان آوردند.

تنگسیری با تصریح بر اینکه فقط در نیروی دریایی سپاه ما چندین موشک را تولید می‌کنیم، خاطرنشان کرد: امروز نیروی دریایی سپاه قاطعانه در خلیج فارس، دریای عمان و دریاهای آزاد در مقابل دشمن ایستادند.