یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، جریان اصولگرایی را خط‌کشی شده‌تر، ترسیم خواهد کرد تا بتواند یارگیری خود را در چند ماه آینده داشته باشد.

حسین کنعانی‌مقدم، در گفت‌وگو با ایلنا، درباره واژه سوپر انقلابی ها که مورد نقد رئیس مجلس قرار گرفته اند، گفت: چون به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم، طبیعی است که ایشان مواضع خود را شفاف‌تر بیان کند و جریان اصولگرایی را خط‌کشی شده‌تر، ترسیم کند تا بتواند یارگیری خود را در چند ماه آینده داشته باشد. همچنین مجلس آینده می‌تواند مقدمه‌ای برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری یعنی دو انتخابات بعدی باشد.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا ادبیات آقای قالیباف در به کاربردن این کلیدواژه به نوعی برای فرار از مسئولیت است، گفت: تمام سیاست‌مدارانی که در راس کار نیستند، سعی می‌کنند با انتقاد رقیب خود را گوشه رینگ قرار بدهند. وقتی به منصب می‌نشینند، سعی می‌کنند دیگران را از رده انتخاباتی خارج کنند. چراکه اینگونه قدرتشان را در ریاستشان استقرار می‌بخشند.

کنعانی مقدم افزود: قالیباف در طول مسئولیتی که داشته فراز و نشیب‌های زیادی دیده است. همیشه هم یک چهره تهاجمی بوده است. اما اگر بخواهد از این چهره استفاده کند و بگوید به خاطر سوپرانقلابی ها نتوانستم به وظایفم عمل کنم، عذر بدتر از گناه آورده است.