نماینده تبریز در مجلس در خصوص حواشی سفر اخیر ابراهیم رئیسی به تبریز و ترک کردن مجلس توسط او گفت روزی که با آقای رئیس‌جمهور جلسه داشتیم، هر چقدر اعلام کردم که بنده به‌عنوان نماینده تبریز باید صحبت کنم، رئیسی به‌هیچ عنوان حاضر نشد که به بنده اجازه صحبت کردن دهد.

به گزارش دیده بان ایران، احمدعلیرضابیگی گفت: وقتی برنامه سفر آقای رئیسی را به ما اعلام کردند، بنا شد که براساس تقسیم‌بندی، نمایندگان شمال، جنوب و مرکز استان، یک فرد را به‌عنوان سخنران انتخاب کنند؛ نمایندگان مرکز استان، بنده را به‌عنوان سخنران انتخاب کردند.

او ادامه داد: با وجود اینکه دو بار نزد آقای رئیسی رفتم و به او گفتم که من نماینده تبریز هستم و باید صحبت کنم، او هیچ اعتنایی به صحبت‌هایم نکرد و بنده هم صراحتاً خطاب به آقای رئیسی گفتم که اگر اجازه صحبت کردن به من را ندهد جلسه را ترک خواهم کرد و وقتی دیدم که باز هم به من بی اعتنایی می‌کند، با اعلام اینکه هر کسی به مردم بی اعتنایی کند سرنوشت‌اش محکوم به نابودی است و این کاملا مشخص و قابل مشاهده است، جلسه را ترک کردم.

علیرضابیگی عنوان کرد: آقای رئیس جمهور به من گفت که شما حق صحبت کردن به عنوان نماینده تبریز را ندارید. بعد از اینکه بنده از جلسه خارج شدم آقایان تصمیم گرفتند که از دیگر نمایندگان مرکز استان بخواهند که به‌جای بنده صحبت کنند. حتی از آقای پزشکیان خواستند که به‌‍جای بنده صحبت کند اما ایشان گفتند که قرار ما این بود که آقای علیرضابیگی صحبت کند نه شخص دیگری. در نهایت آقای میرتاج‌الدینی به‌جای بنده صحبت کردند. یعنی در واقع مشکل من بودم و آقای رئیسی با شخص بنده مشکل دارد.او گفت: علت کینه آقای رئیسی از بنده این است که من در جلسه غیرعلنی مجلس در خصوص اصلاحات اقتصادی او یعنی همان حذف ارز ترجیحی، صراحتاً مخالفت خودم را اعلام کردم. برای آقای رئیسی متاسفم که ظرفیت شنیدن صحبت‌های نماینده مردم را نداشته و ندارد؛ در واقع آقای رئیسی ظرفیت شنیدن نظر مخالف خود را ندارد.

نماینده مردم تبریز عنوان کرد: بنده به آقای رئیسی گفتم که وجود ارز ترجیحی در این شرایط اقتصادی کشور، کاملا ضروری است و حذف این ارز نمی‌تواند درآمد معقولی برای دولت داشته باشد اما مثل باقی مسائل او هیچ اعتنایی به ما نکرد و با وجود هشدار ما نمایندگان ارز ترجیحی را حذف کرد.