رسانه‌ها از دو حادثه تیراندازی به ماموران انتظامی در تهران و سیستان و بلوچستان خبر دادند که موجب فوت مامور انتظامی در سیستان و زخمی شدن دو مامور و یک شهروند در تهران شده است.

گزارش فارس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران اعلام کرد که حمله روز گذشته  در تهران هم‌زمان با «تجمع تعدادی از افراد» مقابل ساختمان بنیاد شهید در خیابان طالقانی تهران صورت گرفته و یک نفر با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و شهروندان کرده است.

بر اساس این گزارش در این حادثه دو نفر از ماموران پلیس بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند. خبرگزاری برنا از زخمی شدن یک عابر نیز در پی این تیراندازی خبر داده است.

حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ  گفت: «فردی که روز گذشته در یکی از روستاهای شهرستان شهریار چهار نفر را کشته و ۲ نفر را زخمی کرده بود، امروز در خیابان طالقانی شناسایی شد و پس از آن به سمت مأموران و شهروندان شلیک کرد.»

همچنین به دنبال حادثه تیراندازی در سیستان و بلوچستان احمد طاهری، فرمانده این استان مامور فوت شده را «عباس راه‌انجام» معرفی کرد که خودروی او در حالی که خانواده او نیز همراهش بوده‌اند با سلاح «کلاشینکف» مورد اصابت افراد مسلح قرار گرفته و در جریان این حمله، همسر آقای راه‌انجام نیز مجروح شده است.