وزیر دفاع با اشاره به «تهدیدات اخیر ایران توسط سران رژیم صهیونیستی»، اعلام کرد که به دنبال امر فرماندهی معظم کل قوا، طرح نابودی تل‌آویو و حیفا تبدیل به طرح شده و اگر غلط زیادی از این رژیم سر بزند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

امیر سرتیپ امیر حاتمی در سیزدهمین جشنواره «جوان سرباز، حضرت علی‌اکبر»، اظهار کرد: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران ابعاد مختلفی دارد که از وجوه آن می‌شود به قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت که گروه‌های مقاومت میوه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران هستند که در یمن، عراق، سوریه و لبنان حضور دارند و طعم این میوه را رژیم صهیونیستی به خوبی چشیده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تا سال ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی با آرزوی واهی نیل تا فرات هر روز ظلم بیشتر می‌کرد و سرزمین‌های خود را توسعه می‌داد اما از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی همه توسعه‌های او متوقف شد و نه تنها توسعه سرزمینی آنها متوقف شد و هیچ کس او را در منطقه نمی‌خواهد بلکه همه ملت‌های منطقه از این رژیم متنفر هستند و آنها خودشان بهتر این موضوع را می‌دانند و به همین دلیل مجبور شده‌اند دور سرزمین‌های اشغالی دیوار بکشند.

امیر حاتمی با اشاره به تهدیدات اخیر ایران توسط سران رژیم صهیونیستی گفت: گاهی اوقات از سر استیصال این رژیم ادعاهای واهی را مطرح می‌کنند و غلط بزرگتر از دهانشان می‌کنند و جمهوری اسلامی و ایران بزرگ را به زعم خودشان تهدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه این سخنان از سر استیصال است، افزود: رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در همان سال‌هایی که آنها همین غلط‌های زیادی را می‌کردند فرمودند رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ما نیست، آنها حتی در اندازه جمهوری اسلامی ایران نیستند و می‌دانند و اگر نمی‌دانند بدانند که اگر غلط زیادی از آنها سر بزند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم. این امر فرماندهی معظم کل قوا با دقت اجرا و تبدیل به طرح شده است.

وی تاکید کرد: من به آنها توصیه می‌کنم و تاکید می‌کنم حتی در زبان هم این غلط‌های زیادی را نکنند.