دبیرکل جبهه پایداری گفت: وحدت توصیه دین است، اما ما نباید به هر قیمتی زیر بار وحدت برویم، در غیر اینصورت اگر وحدت هدف باشد ما باید با معاویه هم وحدت کنیم.

صادق محصولی در نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به اینکه برخی‌ها خود را متولی نیرو‌های انقلاب می‌دانند و به کسانی هم که با آن‌ها نباشند برچسب وحدت‌شکن می‌زنند، افزود: با سازوکار درست وحدت هم محقق می‌شود؛ البته وحدت هدف نیست بلکه وسیله است. ارزش وحدت به زیر پا نرفتن اصول و ارزش‌ها و رعایت خطوط قرمز است.

وی به مدل جبهه پایداری برای تحقق وحدت در بین نیرو‌های انقلاب، اشاره و بیان کرد: مدل جبهه پایداری در چهار مرحله طراحی شده است. گام اول این مدل این است که نیرو‌های انقلابی همدیگر را تخریب نکنند همچنین ما باید سعی کنیم تا کسانی که در جبهه انقلاب تعریف می‌شوند به هم نزدیک کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه نیرو‌های انقلاب باید در راستای ترویج گفتمان انقلاب با هم تعامل داشته باشند، ادامه داد: یکی از اهداف ما این است که نیرو‌های انقلاب دوگانه‌های کاذب را برای مردم تببین کنند.

محصولی با بیان اینکه جبهه پایداری در انتخابات حضور فعالی دارد، به همین دلیل ما باید از مواضع کاندیدا‌های احتمالی مطلع باشیم، اظهار کرد: به همین دلیل بنده با کسانی که در معرض انتخابات هستند جلساتی داشتم.

وی توضیح داد: بنده در جایگاهی که هستم، وظیفه دارم با همه کسانی که در معرض نامزدی انتخابات یا موثر در آن هستند جلسه برگزار ‌کنم و نقطه نظرات آن‌ها را برای تصمیم‌گیری‌های بعدی جویا ‌شوم که در این راستا با آقایان رئیسی، نیکزاد، رستم قاسمی، حدادعادل و ضرغامی و چند نفر دیگر جلساتی داشته‌ایم.

دبیرکل جبهه پایداری در پایان در پاسخ به سوالی درباره نامزدی‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: آیا به من می‌خورد که وارد انتخابات شوم؟