پس از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با اعتراض به کم توجهی به نام و یاد امام راحل در بیانیه پایانی راهپیمایی 22 بهمن امسال، تاکید کرد: «کم توجهی صورت گرفته در بیانیه پایانی راهپیمایی امسال، به نام و یاد امام و تذکار بر تجدید پیمان با آرمان‌های ایشان، خطایی است که حتی در صورت سهو، قابل اغماض نبوده و مستوجب ارائه توضیح و نیز عذرخواهی تنظیم‌کنندگان آن، از علاقمندان به امام ره و انقلاب به ویژه خانواده معظم شهداء و ایثارگران است.» علاوه بر آن، سایت جماران، نزدیک به سیدحسن خمینی، در مطلبی به قلم سید حمید طباطبایی با عنوان «اسم امام خمینی در بیانیه راهپیمایی نبود؛ آیا این فراموشی‌ها سهوی است؟» درباره این بیانیه نوشت: «درحالی که از رهبر انقلاب سه بار با عنوان و اسم و القاب نام برده شده و حتی از شهید سلیمانی و ابو مهدی مهندس هم ذکر خیر رفته است، اصلا به نام بلند خمینی کبیر اشاره نشده است و تنها با اشاره ای بسیار گذرا -آن هم نه به نام ایشان- توجه شده است.»

در ادامه این مطلب آمده با بیان اینکه چه کسی این بیانیه را نوشته است و از چه میزان فهم و شعور برخوردار است؟ اگر عمدی بوده چه برخوردی با او می‌شود؟ آمده است: «آقای جنتی چرا درباره عملکرد زیر مجموعه خود در شورای هماهنگی تبلیغات ساکت است؟»

در پی آن آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در گفت‌گویی اظهار کرد: برجسته کردن این موضوع که برخی افراد نسبت به امام خمینی بی‌عقیده و بی‌مهر شده‌اند، شاید تأثیر خوبی نداشته باشد. اما دلسوزان باید با مسئولین و مخصوصا مقام معظم رهبری صحبت و از تکرار این موارد جلوگیری کنند. زیرا عمومی شدن و تکرار این موارد اصلا نتیجه خوبی ندارد و ممکن است حتی خطرآفرین باشد.