امام جمعه مشهد اشاره به تصویب لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس گفت: شورای امنیت نان‌خور آمریکاست و سازمان ملل در اختیار آمریکا و استکبار جهانی است. اگر این لایحه به تصویب شورای امنیت برسد، یعنی سپاه قدسی که روح دفاع این کشور است، باید از ارتباطات بانکی و مالی ما حذف شود.

به گزارش ایلنا حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی در خطبه نماز جمعه دیروز، به تصویب لایحه CFT (مبارزه با تامین مالی تروریسم) در مجلس شورای اسلامی که اول هفته انجام شد، اعتراض کرد.

وی گفت: روز یکشنبه لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس تصویب شد، در حالی که الان آمریکا در لیست تروریسم خود انصار الله یمن، حزب الله لبنان، حماس فلسطین و سپاه قدس ایران را دارد. اگر این لیست سیاه آمریکا با دسیسه‌های استکبار جهانی، به تصویب شورای امنیت برسد، ما با این مصوبه خودتحریمی کردیم.

وی با اشاره به استفساریه رییس مجلس از رهبری در مورد تصویب لوایح چهارگانه گروه اقدام ویژه مالی گفت: آنچه مقام معظم رهبری اجازه فرمود، مساله بررسی لایحه در مجلس بود. ایشان طی نامه‌ای که دفتر رهبری به رئیس مجلس نوشته فرمودند؛ رئیس محترم مجلس با سلام و تهیت، در پی استفساریه تلفنی شما نسبت به مخالفت و عدم مخالفت رهبری با بررسی لوایح چهارگانه و کنوانسیون‌ها، به دنبال فرمایش های در دیدار نمایندگان رهبری، آنچه در دیدار نمایندگان راجع به لوایح چهارگانه و کنوانسیون‌ها گفتم مربوط به اصل کنوانسیون‌ها بود نه کنوانسیون خاص. لذا با بررسی لوایح مشکلی ندارم.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: رهبری اجازه داد لوایح بررسی شود و ما هم قبول داریم و به حق است؛ اما سوال من از عزیزانی که در مجلس بررسی کردند و قانون منع مالی تروریسم را تصویب کردند، این است که آیا تصویب آنها با توجه به مبنای رهبری بود یا بی توجه به مبنای رهبری؟ شما عزیزان نماینده مردم هستید و این مردم روز و شب داد می‌زنند «مرگ بر ضد ولایت فقیه».