وزیر تعاون دولت محمود احمدی‌نژاد گفت: ارائه لیست فقط در تهران و کلانشهرها خواهد بود اما وضعیت در شهرستان‌ها متفاوت است؛ تصمیم گرفتیم در شهرهای تک نفره سیاست‌گذاری از طرف شورا باشد اما معرفی فرد و کارهای اجرایی از طرف همان استان صورت گیرد.

محمد ناظمی اردکانی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص حضور جریان اصولگرا در انتخابات مجلس یازدهم و سیاست‌گذاری‌های این جریان گفت: این دوره اتفاق خوبی که در حال رخ دادن است این است که تمام گروه‌ها و احزابی که به آنها اصولگرا گفته می‌شود تحت یک ائتلاف واحد در حال حرکت هستند که به آن شورای نیروهای انقلاب گفته می‌شود و چهره‌هایی همچون حداد عادل و قالیباف نیز در آن فعال هستند و ان‌شاء‌الله در تهران یک لیست واحد منتشر خواهد شد که شامل تمام سلایق نیروهای انقلابی و ارزشی خواهد بود.

وی در خصوص فعالیت این شورای جدید در سایر استان‌ها گفت: ارائه لیست فقط در تهران و کلانشهرها خواهد بود اما وضعیت در شهرستان‌ها متفاوت است. ما ۲۰۰ حوزه انتخابیه تک‌نفره داریم بنابراین تصمیم گرفتیم که سیاست‌گذاری از طرف شورا باشد اما معرفی فرد و کارهای اجرایی از طرف همان استان صورت بگیرد.

وزیر تعاون دولت نهم در خصوص حضور احمدی‌نژاد در این شورا گفت: تاکنون هیچ مذاکره‌ای با ایشان نکردیم. احمدی‌نژاد بارها اعلام کرده که اصولگرا نیست و بر اساس سلایق خودش حرکت می‌کند پس بعید است ظرف روزهای آینده با ایشان به تفاهمی برسیم.

اردکانی در خصوص برنامه‌های شورای نیروهای انقلاب گفت: این شورا نشست‌های منظم و تشکیلاتی خود را آغاز کرده و به زودی یک همایش بزرگ برای معرفی رسمی خود برگزار خواهد کرد. همچنین اقشار ۲۲ گانه ساماندهی شده است و یک شبکه اجتماعی خوبی ایجاد شده و در حوزه اصناف و اقوام توجه ویژه‌ای شده و برای حضور جوانان تحت نام گام دوم در مجلس برنامه‌های زیادی در نظر گرفته شده است.