خدمات غیرحضوری و آنلاین تامین اجتماعی بدون اختلال ادامه دارد
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: کلیه خدمات درمانی و بیمهای به بیمهشدگان و کارفرمایان و پرداخت مستمری بازنشستگان و مستمریبگیران سازمان تامین اجتماعی به عنوان بدون وقفه و اختلال در سراسر کشور جریان است.
به گزارش ایلنا، فرشاد نوروزپور افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهادی مردمی و خدمتمحور، همواره همراه مردم است و علاوه بر ارائه خدمات جاری به بیش از ۵۰ میلیون نفر به عنوان ذینفع سازمان، ارائه خدمات درمانی برای عموم مردم را برقرار نگاه داشته است.
وی با بیان اینکه کلیه سامانههای خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به ویژه استعلام استحقاق درمان و نسخهنویسی الکترونیک با پایداری کامل و بدون اختلال در سراسر کشور در حال خدمترسانی است، افزود: برای تسهیل در ارائه خدمات، ورود دومرحلهای پزشکان و درمانگران به سامانههای نسخهنویسی سازمان و نرمافزارهای واسط، در روزهای جاری موقتا غیرفعال شده است.
نوروزپور با اشاره به محدودیتهای اعمال شده و غیرفعال بودن موتورهای جستوجو، تصریح کرد: سامانه خدمات غیرحضوری به صورت مستقیم از طریق آدرس ES.Tamin.ir و سامانه نسخهنویسی الکترونیک به آدرس EP.Tamin.ir در دسترس است.
وی در پایان گفت: بیمهشدگان در صورت اعلام مراکز درمانی، مطب، آزمایشگاه، داروخانه و... مبنی بر قطع بودن سامانه تامین اجتماعی، فورا موضوع را به مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی اعلام کنند. این مرکز به صورت شبانهروزی و با شماره تلفن سراسری ۱۴۲۰ و بدون نیاز به پیششماره از سراسر کشور یا تلفن همراه، آماده ارائه أنواع خدمات و راهنماییهای لازم به مخاطبان است.
دیدگاه تان را بنویسید