رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: راه امام حسین(ع)، عبادت، مبارزه با نفس و مبارزه با ظلم است.

به گزارش ایلنا، حسن صادقی در مراسمی که به مناسبت ایام محرم در خانه کارگر برگزار شد، گفت: عبادت، زندگی و مبارزه ایشان با ظلم و فساد و بیدادی که حکومت بنی‌امیه ایجاد کرده بود، برای ما عبرت است و باید از آن درس بگیریم.

وی ادامه داد: باید راه ایشان را برویم. راه ایشان زیر بار ظلم نرفتن است. امام حسین(ع) قیام کردند چون در دین جد او بدعت ایجاد کرده بودند و حقوق ضعفا را پاس نمی‌داشتند و روی دوش فقرا برای خود کاخ ساخته بودند.

صادقی بیان کرد: فریاد امام حق‌طلبی و مبارزه با ظلم بود. امروز هم ما باید به هر آنچه با روش ایشان در تضاد است واکنش نشان دهیم و با ظلم بجنگیم. حکومت ما اسلامی است و در رأس آن ولی فقیه است اما خب در این حکومت و در لایه‌های پایین آن ممکن است کسی ظلم کند که باید به آن نهیب بزنیم.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اشاره به تجمع اعضای اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در روز ۲۵ تیر مقابل مجلس گفت: هدف ما از این تجمع مقابله با ظلمی بود که در برنامه هفتم توسعه بر کارگران و بازنشستگان رفته است. ما از مجلس استمداد طلبیدیم.

وی ادامه داد: دولت در لایحه هفتم بار خود را بر دوش ضعفا یا همان طبقه کارگر گذاشته که این ظلم است و ما مقابل آن می‌ایستیم.