نماینده شاهین‌دژ در مجلس گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد افزایش ضریب معدل ظلم است. با این مصوبه فرزند کارگر تا آخر کارگر مانده و فرزند آنکه پول دارد، می‌تواند در بهترین دانشگاه‌ها درس بخواند. این ترویج سرمایه‌داری است. قرار نیست هر کس پول داشته باشد، در بهترین رشته‌ها تحصیل کند. رئیس‌جمهور مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را حل و فصل کند تا مردم از این مشکل رهایی یابند.

به گزارش ایلنا، حسن همتی گفت: وزارت علوم به ویژه سازمان سنجش، داوطلبان دانشگاه را تعیین تکلیف نمی‌کند. افرادی به علت ادعای تقلب دچار مشکل شده‌اند. اگر مستند قانونی دارند، عمل کنند. با احتمال و تصور نمی‌شود با آبروی مردم بازی کرد. این افراد را تعیین تکلیف و خانواده آنها را از استرس خارج کنید.

نماینده شاهین‌دژ و تکاب در مجلس یازدهم ادامه داد: اگر به هر طریقی سوالات به بیرون درز کرده، مشکل مدیران است و به مردم ارتباطی ندارد. باید با مدیران متخلف برخورد شود. وی در ادامه تصریح کرد: از کمیسیون اجتماعی درخواست دارم طرح به‌کارگیری و ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی هر چه سریعتر مجدداً به مجلس بازگردانده شود. امروز ۲۷ نوع حقوق پرداخت می‌شود و حذف شرکت‌های واسطه واقعاً لازم است. برخی از این شرکت‌ها حقوق را نصفه پرداخت می‌کنند و بیمه‌ها را نیز واریز نمی‌کنند. بیش از یک میلیون نفر منتظر تصویب این طرح هستند.