استاندار گیلان با تأکید بر تلاش همه مدیران برای جذب اعتبارات گفت: نباید در هیچ منطقه‌ گیلان شاهد فقر مطلق باشیم. اگر در منطقه‌ای چنین وضعیتی مشاهده شود مدیران منطقه را نخواهم بخشید.

به گزارش مهر، اسدالله عباسی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان، با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: پایداری اشتغال طبق سیاست‌های دولت سیزدهم اهمیت دارد و همه دستگاه‌ها باید این هدف را در دستور کار قرار دهند.

وی با گلایه‌مندی از عدم حضور برخی فرمانداران و مدیران در این جلسه بیان کرد: به غایبان تذکر و اخطار دهید و در صورت تکرار هیچ تعارفی با این افراد نداریم زیرا باید با مردم صادق‌الوعد باشیم.

عباسی با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای احیای واحدهای نیمه‌فعال و تعطیل بهره بگیریم، افزود: چرا در آمار برخی شهرستان‌ها درصد اشتغال رتبه بالای ۱۵ دارد.

عباسی با تاکید بر تلاش جهادی دستگاه‌ها و جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته بیان کرد: برخی از دستگاه‌ها از روزمرگی خارج شوند و با طرح‌های نو و خلاقانه عمل کنند. اگر می‌خواهید با نگاه قبلی کار کنید رشد ۸درصدی اقتصادی محقق نمی‌شود و در هیچ زمینه‌ای پیشرفت نمی‌کنیم.