استاندار تهران از ارتقای سهم تعاونی‌ها خبر داد و گفت: دولت سیزدهم با اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و طرح تحول اقتصادی بخش زیادی از مشکلات را حل کرد.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری اظهار داشت: دولت از قید و بندهایی که در کشور ایجاد شده بود ازجمله ۴۷۰هزار میلیارد تومانی کسری بودجه، شرایط کرونایی و کمبودهای زیرساختی و برق در حوزه تولید عبور کرد.

وی بیان داشت: طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها کار سنگینی بود که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که برای دولت تبعات زیادی دارد اما رئیس جمهور اعلام کردند که اگر به نفع مردم باشد، باید اجرایی شود. البته این طرح در مرحله اول تبعاتی ازجمله تورم داشت اما در مردادماه نرخ تورم نقطه به نقطه ۲درصد شد که به طور قطع حذف ارز ترجیحی به کمک اقتصاد می‌آید.

منصوری با اشاره به اینکه فقط در سال گذشته ۱۲۸هزار شغل در استان تهران ایجاد کردیم، گفت: در ابتدای دولت در پرداخت حقوق کارمندان مشکل داشتیم اما امسال ۷هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی تخصیص کردیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اشکالات ما تکیه نکردن بر ظرفیت‌های دینی است در حالی‌که غربی‌ها، این مفاهیم را ترجمه و اجرایی می‌کنند و ما از الگوی آنها استفاده می‌کنیم.