شهردار چم‌گلک از پرداخت بخشی از حقوق معوق کارگران خدماتی این شهرداری خبر داد و گفت: با تلاش و حمایت اعضای شورای اسلامی این شهر، دو ماه حقوق از معوقات پارسال کارگران پرداخت شد.

میثم اصغرپور در گفت‌وگو با ایرنا افزود: کارگران شرکتی این شهرداری چند ماه حقوق معوق دارند که تلاش می‌شود با حمایت مسئولین شهرستان و استان پرداخت این مطالبات با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اظهار داشت: این شهرداری ۳۷ نیروی کارگری و ۱۰ کارمند دارد که به دلیل مشکلات مالی بخشی از حقوق کارگران از پارسال تاکنون پرداخت نشده است.

اصغرپور بیان کرد: با وجود مشکلات مالی، برنامه‌ریزی‌های خوبی برای بهبود خدمات‌دهی شهری، تحقق طرح‌های عمرانی و فضای سبز شهری انجام شده است. چند طرح اقتصادی نیز با هدف ایجاد درآمد پایدار در شهرداری هدف‌گذاری شده که تلاش می‌شود سریع‌تر محقق شوند. وی ابراز امیدواری کرد با تحقق این طرح‌ها وضعیت پرداخت حقوق کارگران این شهرداری بهبود یابد. شهردار چم‌گلک از حمایت مسئولان ارشد شهرستان در راستای حل مشکلات شهرداری این شهر قدردانی کرد.

شهر چم‌گلک از توابع بخش مرکزی اندیمشک دارای جمعیت ثابت پنج هزار و ۵۰۰ نفر است که به دلیل مهاجرپذیری، چندین هزار نفر در فصل‌های مختلف سال در مناطق حومه‌ای این شهر سکونت دارند.