شماری از کارگران مجموعه شهرداری شوش، روز دوشنبه (۱۶ خردادماه) در اعتراض به محقق نشدن وعده‌های داده شده از سوی مسئولان برای وصول مطالبات‌شان، اعتراض صنفی خود را مقابل ساختمان فرمانداری شوش برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، این کارگران مدعی‌اند برخلاف وعده‌ای که مسئولان فرمانداری شوش، شهردار و اعضای شورای شهر به آنها داده بودند، هنوز پولی به حساب کارگران پرداخت نشده است.

کارگران گفتند: در آخرین اجتماع صنفی کارگران شهرداری شوش که اردیبهشت ماه برگزار شد، مسئولان شهرستانی وعده داده بودند تا یک هفته آینده به مطالبات ما رسیدگی کنند که هنوز عملی نشده است.

کارگران شهرداری شوش تاکید کردند: افزایش معوقات مزدی کارگران شهرداری شوش به کمبود منابع مالی برمی‌گردد که در حال حاضر پرداخت آن از ابتدای اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به تاخیر افتاده است. متاسفانه اعضای شورای شهر شوش به خواسته قانونی و مشکلات معیشتی کارگران اهمیتی نمی‌دهند. تاکنون چندین‌بار با امید حمایت اعضای شورای شهر به دفاتر آنان مراجعه کردیم اما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

کارگران در خاتمه تصریح کردند: در پیگیری مطالبات صنفی کارگران، شهرداری و اعضای شورای شهر به جای چاره‌اندیشی از کارگران درخواست می‌کنند شرایط بی‌پولی شهرداری را درک کنند. در این میان یکی از کارگران واحد عمران شهرداری نیز به دنبال پیگیری مطالبات صنفی خود و همکارانش بیکار شد.