گروهی از کارگران شهرداری خرمشهر، صبح دیروز در اعتراض به عدم پرداخت چندین ماهه مزد خود دست از کار کشیده و در مقابل ساختمان فرمانداری تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، این کارگران مدعی هستند که بی‌توجهی مسئولان شهرداری و شورای شهر خرمشهر به پرداخت مطالبات آنها باعث شده آنها بارها برای وصول مطالباتشان دست به اعتراض صنفی بزنند.

طبق اظهارات این کارگران، تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی کارگران در مجموعه شهرداری‌ شهر خرمشهر در حالی ادامه دارد که مرتب از سوی مسئولان شهرداری و شورای شهر گفته می‌شود شهرداری به دلیل رکود در بازار مسکن همانند اغلب شهرهای کشور با چالش جدی روبه‌رو شده و منابع مالی خود را از دست داده است.

«منصور علوانی» شهردار خرمشهر با تایید اعتراض کارگران شهرداری خرمشهر گفت: علت تجمع کارگران شهرداری مطالبات مربوط به ماه‌های تیر، مرداد، شهریور و مقداری هم از شش ماهه دوم سال گذشته بود.

شهردار خرمشهر افزود: با توجه به مطالباتی که شهرداری خرمشهر از سایر ادارات دارد، درصدد این هستیم که پیگیری‌های لازم انجام شود و مطالبات کارگران پرداخت شود.

علوانی با اشاره به افزایش حقوق‌های دریافتی کارگران برای امسال گفت: با افزایش حقوق‌ها کار تسویه مطالبات آنها کمی برایمان دشوارتر خواهد شد.

وی در پایان افزود: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مطالبات به حق کارگران را هر چه سریع‌تر پرداخت کنیم و نهایتا تا پنجم اردیبهشت حداقل حقوق یک ماه کارگران را پرداخت خواهیم کرد.