معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره آغاز توزیع بسته‌های حمایتی کارمندان از هفته آینده، گفت: کارگران، رانندگان و بازنشستگان تحت پوشش تأمین اجتماعی اقشار دیگری هستند که بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، احمد میدری درباره نحوه توزیع بسته‌های حمایتی دولت گفت: دولت در آبان ماه سال جاری با تنظیم آیین‌نامه‌ای دستگاه‌ها را موظف کرد در فاصله زمانی مختلف و به نوبت به گروه و قشرهای مردم بسته‌های حمایتی ارائه دهد.

میدری با بیان اینکه دولت در اولین مرحله خود به ۳ میلیون و یک‌صد هزار خانواده بسته‌های حمایتی ارائه کرده، افزود: این گروه که شامل مددجویان حمایتی هستند و ۲۰ آبان نیز مبلغ مورد نظر به صورت غیرنقدی پرداخت شده، می‌توانند با مراجعه فروشگاه‌های مخصوص کالاهای خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: دولت از پنجشنبه اول آذرماه تحویل بسته حمایتی به بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد با دریافتی کمتر از ۳ میلیون تومان را آغاز کرده و این بسته به صورت نقدی به حسابشان واریز می‌شود.

میدری اضافه کرد: گروه چهارم شامل کارگران، رانندگان و اقشار و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و در آخر، اقشار با درآمد کمتر از سه میلیون تومان که جزم هیچ‌کدام از گروه‌های فوق نیستند این بسته‌های حمایتی را دریافت خواهند کرد.