جمعی از نیروهای مخابرات استان اصفهان دیروز با تجمع مقابل اداره مخابرات اصفهان، به حذف اثرانگشت و اخراج خود از کار اعتراض کردند.به گزارش ایلنا، این افراد گفتند: جلسه‌ای با حضور مقامات کشوری و لشگری و مدیران مخابرات و همچنین با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر ارتباطات درباره دستاوردهای مخابرات در این اداره انجام شده بود و ما رفتیم تا صدای اعتراض خود را به گوش این مسئولین برسانیم.

طبق این گزارش، تعدادی از نیروهای مخابرات استان اصفهان بابت معوقات مزدی خود و عدم رعایت طرح طبقه‌بندی مشاغل از شرکت شسکام مخابرات به اداره کار شکایت کردند که در پی شکایت آنها اثر انگشت و کارت ترددشان از اعتبار ساقط شد و دو نفر نیز اخراج شدند.

این افراد تاکنون پیگیری‌های بسیاری برای بازگشت به کار انجام داده‌اند و فرمانداری استان اصفهان پیشتر قول مساعدت به آنها داده بود. همچنین «حسینعلی حاجی‌دلیگانی» نماینده شاهین‌شهر و میمه در تذکری کتبی به «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسبت به اخراج نیروهای مخابرات اصفهان به دلیل اعتراض به وضعیت حقوق، عدم رعایت طرح طبقه‌بندی مشاغل و معوقات دستمزدی، واکنش نشان داده بود و از او خواسته بود تا هر چه سریع‌تر به مشکل این کارگران رسیدگی کند.