گروهی از کارکنان شرکتی پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت استان قم با تجمع مقابل ساختمان دانشگاه علوم پزشکی، خواستار روشن شدن وضعیت شغلی خود شدند.

به گزارش ایلنا، این افراد روز یکشنبه (۵ دی ماه) برای پیگیری وضعیت شغلی و استخدامی خود ابتدا مقابل ساختمان دانشگاه علوم پزشکی تجمع کردند و سپس اجتماع خود را به مقابل ساختمان استانداری قم انتقال دادند.

یکی از کارکنان حاضر در این اجتماع صنفی گفت: نیروهای شرکتی پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت استان قم، در واقع از همه مزایای قانونی کار بی‌بهره‌اند. ما خواستار حذف مراکز خصوصی بهداشت و عقد قرارداد مستقیم همانند همکاران ایثارگر خود هستیم.

وی گفت: با گذشت ۵ تا ۱۰سال از سابقه فعالیت ما در مراکز خدمات جامع سلامت استان قم، هنوز اقدامی برای تبدیل وضعیت شغلی ما صورت نگرفته است. از ابتدای شیوع کرونا تمام وقت پای کار بودیم و امیدوار بودیم مصوبه تبدیل وضعیت شغلی ما در مجلس و دولت به تصویب برسد که هنوز خبری نیست.یکی دیگر از کارکنان شرکتی پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت استان قم گفت: نگرانیم که با ادامه این روند، امینت شغلی و معیشتی ما در معرض خطر قرار بگیرد.

وی افزود: سال‌هاست با حقوق نابرابر در سخت‌ترین شرایط و استرس‌زا به کار مشغول بوده‌ایم و در این راه شماری از همکاران خود را بر اثر کرونا از دست داده‌ایم با این حال به‌رغم پیگیری‌های زیاد در بهبود وضعیت شغلی‌مان، هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.