جمعی از کارکنان شرکتی پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت استان قم از ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند. آنها می‌گویند دولت و مجلس هرچه سریع‌تر طرح تبدیل وضعیت شغلی آنها را بررسی کنند.

به گزارش ایلنا، این کارکنان که خواستار طرح تبدیل وضعیت خود هستند، گفتند: ما تحت مسئولیت ۱۷ مرکز خصوصی در مراکز درمانی استان به صورت خرید خدمتی مشغول به کار هستیم. درخواست ما رفع تبعیض در دریافت حقوق و مزایای مزدی نسبت به کارکنان رسمی و قرارداد مستقیم شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت استان است. برای احقاق حق پیگیری‌های انجام داده‌ایم که هنوز مثمرثمر واقع نشده است.

آنها یادآور شدند: در آخرین تجمعی که در مقابل ساختمان مجلس و بعد از آن در شهر قم مقابل دفتر نماینده قم انجام دادیم، از طرف نمایندگان مجلس وعده داده شد موضوع طرح تبدیل وضعیت شغلی کارکنان شرکتی پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت را پیگیری و در مجلس مطرح می‌کنند.

به گفته این کارکنان، علاوه بر نمایندگان مجلس، همزمان نامه‌هایی به دفتر ریاست جمهوری و دفتر وزیر بهداشت ارسال شده که تا امروز بررسی نشده‌اند.

آنها با ابراز نگرانی از اینکه به‌رغم پیگیری‌های زیاد هنوز نتوانسته‌اند به حق و حقوق قانونی خود برسند، اظهار داشتند: از تبعیض و بی‌عدالتی به ستوه آمده‌ایم. دستمزدمان یک چهارم دریافتی رسمی‌هاست. از مدیران و مسئولان مراکز درمان قم انتظار می‌رود مسیر رسیدن شرکتی‌های پایگاهای مراکز خدمات جامع سلامت به حق و حقوق خود را هموار کنند. سایر مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس نیز باید یاری کنند تا ما بتوانیم طعم عدالت را بچشیم.