نایب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با اشاره به کاهش ۶۵درصدی قدرت خرید کارگران، ابراز امیدواری کرد: موضوع ترمیم دستمزد کارگران در اولین جلسه شورای عالی کار با جدیت دنبال شود.

ناصر چمنی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری جلسه شورای عالی کار در هفته جاری گفت: به‌رغم آن که دعوتنامه‌های رسمی شورای عالی کار تاکنون به دست ما نرسیده، ولی پیامک حضور در روز سه‌شنبه این هفته به ما ارسال شده است که ما آن را به عنوان دعوتنامه تلقی می‌کنیم و در جلسه حاضر خواهیم شد. وی ‌افزود: البته دستور کار جلسه شورا ارتباطی به بحث دستمزد نداشت که نسبت به آن اعتراض کردیم و معتقدیم در شرایط کنونی، مسائل اقتصادی روز و تاثیر آن بر بازار کار ارتباطی به سفره خانوارهای کارگری و معیشت عقب‌افتاده کارگران ندارد.

نایب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با بیان این که در حال حاضر کارگران ۶۵درصد قدرت خرید خود را از دست داده‌اند،‌ ابراز امیدواری کرد وزیر کار به وعده‌هایی که برای بهبود معیشت و حفظ امنیت شغلی کارگران داده است، عمل کند.

چمنی تاکید کرد: آقای شریعتمداری در مجلس اعلام کرد که برای معیشت و دستمزد کارگران برنامه دارد و ما هم با صحبت‌هایی که در اولین دیدار خود با کارگران و کارفرمایان داشتند نسبت به وعده‌های ایشان دلگرم شدیم و امیدواریم که به آنچه وعده داده پایبند باشد.