نایب رئیس مجلس گفت: مقرر شد ۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات رفاهی بازنشستگان مخابرات در سال جاری پرداخت و در دی ماه نیز در نشستی دیگر، باقیمانده آن را تعیین تکلیف کنیم.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست نمایندگان مجلس با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و بازنشستگان این شرکت گفت: در اجرای اصل 44 قانون اساسی، شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است. این شرکت رفاهیات سال‌های 97 و 98 بازنشستگان را پرداخت کرده و رفاهیات سال 99 نیز پرداخت می‌شود.

نماینده اردبیل در مجلس با بیان اینکه متاسفانه یک هزار میلیارد تومان رفاهیات بازنشستگان از سال 89 تا 97 پرداخت نشده، تصریح کرد: تاکنون 200 میلیارد تومان از مطالبات هزار میلیاردی بازنشستگان شرکت مخابرات پرداخت شده و 800 میلیارد تومان از آن باقی مانده است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه در این نشست مقرر شد 400 میلیارد تومان از مطالبات رفاهی بازنشستگان در سال جاری پرداخت شود، عنوان کرد: در دی ماه نشست دیگری با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و بازنشستگان این شرکت برگزار می‌شود. اگر بتوانیم از طریق سهام و پرداخت نقدی 400میلیارد تومان باقیمانده را پرداخت کنیم تقریبا پرداختی به 47هزار نفر به‌روز می‌شود.