کارگران شهرداری لوشان از مراجعات مکرر به نهادهای مختلف خبر می‌دهند حال آنکه این مراجعات هنوز منجر به نتیجه‌ای برای وصول مطالباتشان نشده است.

به گزارش ایلنا، «شش ماه معوقات مزدی طلبکاریم». این را یکی از کارگران می‌گوید و اضافه می‌کند: بارها موضوع مشکلات‌مان را از طریق خبرگزاری‌ها، رسانه‌ای کرده‌ایم. با وجود اطلاع همه، مسئولان هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

این کارگر با بیان اینکه دل کسی به حال کارگران نمی‌سوزد، تصریح کرد: از ابتدای مهر ماه سال گذشته شهرداری لوشان از طریق سرپرست مدیریت می‌شود. شهریور ماه سال گذشته شهردار به همراه سه نفر از اعضای شورای شهر به دلیل تخلفات مالی موقتا از انجام فعالیت در شهرداری محروم شده‌اند. در طول چند سال گذشته حقوق کارگران معمولا با دو تا سه ماه تاخیر پرداخت می‌شد اما از زمانی که شهرداری با سرپرست اداره می‌شود هر ماه یک حقوق گرفته‌ایم و آخرین حقوقی که دریافت کرده‌ایم مربوط به دی ماه سال ۹۸ بود که روز پنجشنبه هفته گذشته (دوازدهم تیر ماه) با شش ماه تاخیر به حساب کارگران واریز شد.

وی افزود: به هر مسئولی هم شکایت می‌کنیم فقط شنونده است و هیچ اقدامی نمی‌کند. امروز ۱۰۵ روز از آغاز سال ۹۹ می‌گذرد اما هنوز طعم افزایش حقوق سالانه را نچشیده‌ایم. با این رویه اگر حقوق بهمن و اسفند سال گذشته را مرداد و شهریور ماه بگیریم، در مهر ماه حقوق فروردین ماه پرداخت می‌شود.