رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: فرهنگیان شهر ری ازجمله پیشگامان این منطقه هستند که همواره برای تحقق مطالباتشان تلاش کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب در دیدار با تشکل‌های فرهنگیان در شهر ری به مشکلات فرهنگیان و کارگران پرداخته و اظهار داشت: از اعضای شورای شهر و خانه کارگر شهر ری درخواست می‌کنم که هر چه بیشتر نسبت به مشکلات شهر ری اهتمام به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه انجمن معلمان شهر ری از ابتدای انقلاب، همواره همراه و همدل با انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: همیشه که نباید ما به شما درس مشارکت در انتخابات بدهیم. در واقع این شما هستید که به ما درس  مشارکت می‌دهید.

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به تلاش‌های فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بیان کرد: ما در آینده چه در مجلس باشیم و چه نباشیم، به پیگیری مطالبات شما ادامه خواهیم داد. متاسفانه فاصله زیاد در پرداخت‌ها در بین معلمان و کارگران ناراحتی‌هایی به وجود آورده است که باید پیگیر آن باشیم.

جلودارزاده: خون دل خوردیم تا بتوانیم برای کشورمان تصمیم بگیریم

در ادامه این دیدار، نماینده دهمین دوره مجلس گفت: مردم ایران پیش از انقلاب یاد گرفته بودند که شاه به جایشان تصمیم بگیرد و کاری به امور کشور نداشته باشند. ما برای انقلاب خون دل زیادی خورده‌ایم تا بتوانیم نظرات خود را در کشور اعمال کنیم.

سهیلا جلودارزاده اظهار داشت: ما برای حق و عدل انقلاب کردیم و نمی‌توانیم نظام تک‌حزبی و تک‌نفری داشته باشیم. نه تسلیم زور، نه قدرت‌های اقتصادی و نه تسلیم فریب‌کاری‌ها نمی‌شویم.

جلودارزاده خاطرنشان کرد: خیلی از دوستان ما خرده می‌گیرند که چرا انصراف نمی‌دهید چرا که خیلی از دوستان ما تایید صلاحیت نشدند. ما نمی‌توانیم تمام آرزوهای کارگران و تشکیلاتی که درست کرده‌اند، رها کنیم.

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همیشه انجام وظیفه ‌بهتر از کنار نشستن بوده است. یادم هست که وقتی بختیار و ازهاری آمده بودند، مردم برای امام و انقلاب شعار می‌دادند. روی پله‌های خانه نشسته بودم و دعای فرج می‌خواندم. کمتر از دو ماه نکشید که مشکلات ما حل شد بنابراین اعتقاد داریم که در سخت‌ترین شرایط خداوند  به ما کمک می‌کنند.