پایان جولان مخوف  زندانی قدیمی

رئیس کلانتری خانی آباد نو از دستگیری مجدد، زورگیر 18 ساله این محله خبر داد و گفت: این متهم پس از آزادی با قرار وثیقه از زندان به زورگیری خود ادامه داد که دوباره دستگیر و روانه مرجع قضائی شد.  سرهنگ «محمد حسن هاشمی» گفت: تعدادی از شهروندان از زورگیری مرد جوانی بین 18 تا 20 ساله به کلانتری شکایت داشتند که با مسدود کردن راه‌شان و سپس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموالشان کرده بود. رئیس کلانتری 152 خانی آباد بیان داشت: تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که مشخصات ظاهری این متهم، با فردی که سابق بر این با همین جرم دستگیر شده بود، مطابقت دارد. وی با اشاره به دستور، دستگیری متهم بلافاصله پس از وقوع جرم، گفت: ماموران متهم را تحت مراقبت محسوس و نامحسوس قرار دادند تا اینکه یکی از شهروندان در تماس تلفنی از زورگیری مرد جوان شکایت و تقاضای خدمات پلیسی کرد. این مقام انتظامی با اشاره به اعزام نزدیکترین گشت انتظامی کلانتری به آدرس اعلامی، گفت: متهم در همان حوالی وقوع جرم دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعدادی اموال مسروقه و یک قبضه سلاح سرد کشف شد. رئیس کلانتری خانی آباد افزود: با شناسایی اموال مسروقه توسط شاکی و اعتراف متهم به ارتکاب جرم، متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد. سرهنگ هاشمی با اشاره به اینکه این متهم 4 ماه پیش با همین جرم دستگیر و روانه زندان شده است و اکنون با قرار وثیقه از زندان رهایی یافته است، گفت: تا کنون 5 مالباخته متهم را شناسایی کرده اند و متهم به همراه 5 شاکی روانه مرجع قضایی شد.

    


شکنجه هولناک نامادری  با پسر 4 ساله

نامادری بی رحم چشمان پسر 4 ساله شوهرش را به دلیل شب ادراری اش از حدقه در آورد. اتفاقی دلخراش در یکی از شهرهای استان مسوینگو واقع در مرکز زیمبابوه رخ داد و انتشار تصاویر آن باعث واکنش شدید کاربرای فضای مجازی شد ، کاربرانی که کامنت های خود را فقط با هدف درخواست برای رسیدگی به این جرم ارسال کرده بودند. بر اساس گزارش پلیس نامادری شیطان صفت به دلیل شب ادراری پسربچه 4 ساله همسرش چشمان او را از حدقه درآورد. تصاویر دلخراش نشان می دهد که کودک بینوا با چشمانی خونین و وضعیت غیر قابل تحمل بافت چشمی که بیرون از حدقه است روی زمین نشسته است. بر اساس گزارشات منابع محلی این زن که به عقیده مردم منطقه روح شیطانی داشت بعد از بازداشت توسط نیروهای پلیس بلند می‌خندید و مدام تکرار می کرد که او فرزند من نیست و شما اشتباه گرفته اید.این زن که نامش منتشر نشده است برای رسیدگی جدی به پرونده در بازداشت به سر می برد.

    


6 سرباز پاکستانی در مرز ایران کشته شدند

در دو حمله مسلحانه به مواضع نظامی پاکستان در ایالت بلوچستان جنوب غرب این کشور در مرز ایران ۶ سرباز پاکستانی کشته شدند. هدایت الله، افسر پلیس پاکستان اعلام کرد: در حمله مسلحانه در شهرک تورتات در ایالت بلوچستان در مرز ایران ۴ سرباز پاکستانی کشته شده‌اند. وی افزود: در یک حمله مسلحانه دیگر در شهرک لورالی در این ایالت ۲ سرباز دیگر جان خود را از دست داده‌اند. تاکنون گروهی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است. گفتنی است، ۱۳ فوریه در پی حمله تروریستی در جاده خاش-زاهدان استان سیستان و بلوچستان ایران ۲۷ نفر از مرزبانان این کشور کشته شدند. همچنین روز یکشنبه «رفعت مسعود» سفیر پاکستان توسط دستیار وزیر و مدیرکل آسیای غربی به وزارت امور خارجه ایران احضار شد

    


قاتل محیط‌بان گلستانی آزاد شد

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از آزادی یکی از متهمان قتل محیط بان پارک گلستان خبر داد. جمشید محبت خانی فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با آزادشدن عامل قتل تاج محمد باشقره محیط بان پارک ملی گلستان اظهار کرد: دیروز طی حکمی از سوی قاضی پرونده حکم یکی از متهمان قتل که قرار بازداشت بود به قرار وثیقه تبدیل شد. وی افزود: به احتمال زیاد این شخص تنها با عاملان قتل همکاری داشته و هم اکنون با قرار وثیقه آزاد شده تا حکم نهایی صادر شود. وی ادامه داد: بنده از محتوای پرونده اطلاعی ندارم، اما به طور حتم این فرد قاتل اصلی نبوده که هم اکنون به قید وثیقه آزاد شده است.