جزئیات دسیسه مرد شیاد

مردی حساب بانکی طعمه‌هایش را خالی می‌کرد.

سرهنگ مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق عابر بانک‌ها خبر داد و اظهار کرد: این سارق که با خود تعداد زیادی کارت عابر، بانک‌های مختلف را به همراه داشته است، در کنار دستگاه‌های کارت خوان یا‌ ای تی ام‌ها به بهانه کمک به افراد سالمند و کسانی که قادر به استفاده از کارت عابر بانک خود نبودند، کارت آن‌ها را می‌گرفته و بعد از وارد کردن رمز آنان و انجام تراکنش مالی، به جای کارت اصلی یک کارت جعلی متعلق به همان بانک را به صاحب کارت تحویل و دقایقی بعد حساب کارت اصلی را خالی می‌کرده است. وی افزود: قاضی پرونده، دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم را برای شناسایی مالباختگان صادر کرده است.

    


وحشت خانم بازیگر ترکیه ای از مرد ایرانی

یک ایرانی بخاطر مزاحمت و تهدید مشهورترین خانم بازیگر ترکیه ای تحت تعقیب قرار گرفت. البته هیچکس نمی داند این مرد ایرانی که عیسی . ک.  نام دارد کیست؟ و در کجا زندگی می‌کند؟ اما دادگاه ترکیه از پلیس بین الملل خواسته تا مرد ایرانی را ردیابی کند.

 به تازگی فیلمی در یکی از شبکه های تلویزیونی ترکیه جنجالی به پا کرده است که یک ایرانی هازل کایا خانم بازیگر معروف 28 ساله ترکیه‌ای را تهدید به قتل کرده است.

در این فیلم جنجالی این گونه آمده است، که هازل کایا بازیگر ترکیه ای از سوی یک فرد منحرف مورد آزار و اذیت لفظی قرار گرفته است و وی را تهدید به مرگ کرده است.

هازل کایا عنوان کرده : این مرد منحرف پیام داده است که «یا باید مال من بشی یا مرگ.» بعد از بررسی های صورت گرفته توسط این هنرپیشه ترکیه ای وی متوجه شده است که این حرف ها و تهدیدات از سوی یک طرفدار ایرانی بوده است.

این هنرپیشه جوان به دنبال این اتفاق برای پیدا کردن شخصی که تهدیدش کرده است از اداره اتباع خارجی پلیس درخواست کمک کرده و علیه این فرد تهدید کننده به دادگاه شکایت می کند.

روز برگزاری جلسه دادگاه هازل کایا به دادگاه رفته در حالیکه مرد مزاحم مفقود بوده و در جلسه دادگاه حضور نیافته است.

این بازیگر 28 ساله ترکیه ای ادعا می کند، این مردم ایرانی مزاحم وی را همسر خود خطاب کرده است و گمان می کند هازل کایا همسرش است.

در برنامه تلویزیونی که از یکی از شبکه های ترکیه ای منتشر شد خانم روانشناس برنامه به تحلیل این اتفاق پرداخت و گفت: متاسفانه این افراد به اختلال شیزوفرنی مبتلا هستند و تصور می کنند با فرد مورد علاقه شان ازدواج کرده اند. در حالیکه متوجه شدیم طرفدار رمانتیک ایرانی این بازیگر 28 ساله اصلا چنین تفکری ندارد. نام این مرد ایرانی «عیسی - ک»  است و هنوز مشخص نیست در ایران  یا کشوری دیگر سکونت دارد ، در حال حاضر این پرونده در محاکم قضایی ترکیه در حال بررسی است تا مرد مزاحم دستگیر شود.

    


خودکشی تلخ زن تهرانی در برج چیتگر 

زن جوان پس از دو سال زندگی به خاطر اختلافات خانوادگی در اقدامی عجیب در برابر چشمان برادر و شوهرش از طبقه 14 یک برج در غرب تهران به پایین پرید.

ساعت 5 عصر سه‌شنبه 23 بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری 181 عوارضی در جریان سقوط مرگبار زن 32 ساله‌ای از طبقه 14 یکی از برج‌های اطراف دریاچه چیتگر قرار گرفتند.

ماموران با حضور در صحنه حادثه با جسد خونین زن جوان روبرو شدند و در همان ابتدا به سراغ شوهر قربانی این تراژدی هولناک رفتند.

ماموران در این مرحله پی‌بردند که زن جوان دو سال قبل ازدواج کرده و یک فرزند پسر 9 ماهه دارد که از چندی قبل با شوهرش دچار اختلاف شدید شده است. در این مرحله برادر قربانی این حادثه تلخ به ماموران گفت:عصر بود که برای پایان دادن اختلافات خواهرم و دامادمان همراه همسرم به خانه‌شان رفتیم و شروع به صحبت و حل مشکلات کردیم که ناگهان در این لحظه خواهرم بلند شد و به سرعت به سمت بالکن رفت و به پایین پرید.

وی افزود: هر چه تعقیبش کردم که مانع پریدن خواهرم شوم موفق نشدم و خواهرم به پایین پرید.

بنا به این گزارش، جسد زن جوان برای بررسی‌های بیشتر روانه پزشکی قانونی شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.