حمله مسلحانه راننده تاکسی به ساختمان شهرداری هشتگرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه با اقدام به موقع ماموران کلانتری هشتگرد فرد مسلحی که در حال تیراندازی به ساختمان شهرداری این شهر بود، دستگیر شد، گفت: این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشته است. سرهنگ سید محمدرضا خسروی در این باره اظهار داشت: ساعت ۸:۲۸ دقیقه صبح دیروز در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در میدان شهرداری شهر جدید هشتگرد بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری هشتگرد برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند. وی افزود: پس از حضور ماموران مشاهده شد که فردی از سمت میدان شهرداری هشتگرد با یک قبضه سلاح «ژ ۳» در حال تیراندازی به سمت ساختمان شهرداری است. این مقام انتظامی گفت: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با به کارگیری تدابیر امنیتی، نامبرده را دستگیر و به همراه سلاح به کلانتری منتقل کردند. سرهنگ خسروی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های ماموران انگیزه خود از این تیراندازی را ناراحتی و عصبانیتش از تخریب منزلش توسط عوامل شهرداری و نوعی تلافی این اقدام آن‌ها عنوان کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز تصریح کرد: در حادثه تیراندازی صبح امروز به ساختمان شهرداری هیچ فردی کشته و یا مجروح نشده است.

وی اظهار کرد: نامبرده با در اختیار داشتن یک قبضه سلاح  ژ. ۳ که آن را در سال ۵۷ تهیه کرده بود با ایستادن در جنب میدان شهرداری هشتگرد اقدام به تیراندازی به سمت ساختمان شهرداری می‌کند.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز، متهم در حال بازجویی است و تحقیقات در خصوص این حادثه ادامه دارد.

    

قتل فجیع دو  ایرانی در تورنتوی کانادا   

دو  ایرانی در محله بدنام تورنتوی کانادا به طرز فجیعی کشته شدند.

بروس مک آرتور 67 ساله که به حرفه گلکاری و طراحی فضای سبز اشتغال دارد، اواخر ژانویه سال جاری میلادی دستگیر شد.

بیشتر قربانیان وی که بقایای اجساد برخی آنها در پروژه های وی یافت شده اند، در محله بدنام تورنتو زندگی می کردند. برخی ساکنان تورنتو از پلیس انتقاد کرده اند که از سال 2010 که اخبار مفقود شدن برخی شهروندان منتشر شد، به کندی عمل کرده و سال ها برای حل این معما وقت تلف کرده است. مقام های قضایی اعلام کرده اند که هنوز انگیزه این قاتل زنجیره ای معلوم نیست و چهارم فوریه حکم وی اعلام می شود.

احتمال دارد که مک آرتور به حبس ابد محکوم شده و پس از 25 سال حبس واجد شرایط عفو باشد و برخی منابع از وجود دو ایرانی در فهرست هشت مقتول این قاتل کانادایی خبر داده اند.

    


قتل عجیب در مراسم خاکسپاری یک مرد آبادانی

مرد جوان که در مراسم خاکسپاری اهالی طایفه‌شان شرکت کرده بود با شلیک گلوله‌ای به قتل رسید.

ساعت 10 صبح روز سه شنبه 9 بهمن ماه اهالی روستای سیحان شهرستان آبادان در حال مراسم خاکسپاری بودند که اهالی این طایفه با توجه به رسم قدیمی که در مراسم‌های مختلف اقدام به تیراندازی می‌کنند در این مراسم نیز شروع به تیراندازی هوایی کردند.

در حالیکه همه سرگرم سوگواری و تیراندازی هوایی در مراسم خاکسپاری بودند ناگهان جوان 35 ساله‌ای روی زمین افتاد و صدای تیراندازی نیز پایان گرفت.

در این صحنه جوان 35 ساله که از ناحیه سینه هدف گلوله قرار گرفته بود روی زمین افتاد و همین کافی بود تا ماجرای تیراندازی مرگبار در مراسم خاکسپاری به ماموران پلیس آبادان مخابره شود.

ماموران پلیس جنایی آبادان با حضور در محل متوجه شدند مرد 35 ساله که یک فرزند خردسال دارد در مراسم ختم در صحنه تیراندازی هوایی اهالی طایفه از ناحیه سینه هدف گلوله قرار گرفته است. بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل این تیراندازی دردستور کار ماموران قرار گرفته اما با توجه به اینکه اهالی طایفه حاضر به همکاری با ماموران نشده‌اند تجسس‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار گرفته است.