گنج مرد شیرازی واقعی نبود

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک نفر و کشف ۱۱ عدد چک پول تقلبی به ارزش ۵۵۰ هزار تومان در این شهرستان خبر داد. سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: برابر دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه شخصی در یکی از مناطق شیراز قصد توزیع مقداری چک پول تقلبی را دارد.

موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری این شهرستان قرار گرفت و با تقویت گشت‌های نامحسوس و محسوس و استفاده از شگرد‌های پلیسی، موفق شدند متهم را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم، تعداد ۱۱ عدد چک پول تقلبی به ارزش ۵۵۰ هزار تومان کشف شد، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

    


بلای شوم بر سر 300 میهمان عروسی

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) نقده از مسموم شدن میهمانان مراسمی در یک تالار خبر داد. دانشگر رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نقده گفت: میهمانان مراسمی در یکی از تالارهای نقده دچار گازگرفتگی شدید شدند.

وی گفت: ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر با علائم گازگرفتگی به اورژانس مراجعه کردند که از این تعداد حدود ۱۰۰ نفر مسموم شدند و حدود ۶۰ نفر هم سرپایی درمان شدند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) نقده افزود: مراجعه مصدومان این تالار به اورژانس همچنان ادامه دارد و تمام پرستاران و متخصصان را فراخواندیم.

وی گفت: حال دو سه نفر هم وخیم بود که در بخش  آی. سی. یو تحت مراقبت هستند.

    


چاقوکشی مرگبار در کجور

جوان کارگر کجوری به هویت محمد محمدی 25 ساله اهل روستای کینج در یک نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی کشته شد.  عامل چاقو کشی و فرد ضارب که پس از اقدام به جنایت خونین خود در یکی از پلاژهای معروف ساحلی نوشهر از محل حادثه بلافاصله متواری شده بود با تلاش و اقدامات خاص اطلاعاتی ماموران انتظامی این شهرستان در کمتر از 72 ساعت در یکی از شهرهای غربی مازندران در مخفیگاهش شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

درهمین رابطه فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با تایید این مطلب از شناسایی و دستگیری متهم به نزاع و درگیری و عامل چاقوکشی و قتل جوان ۲۵ ساله در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدی افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی بین دو جوان روز دوشنبه اول بهمن ماه یکی از طرفین درگیری، جوان ۲۵ ساله به علت شدت خونریزی و جراحات وارده جان باخت. 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، اظهار داشت : با وقوع قتل متهم به نزاع و درگیری و عامل قتل در عملیاتی پلیسی در یکی از شهرستان های غرب استان دستگیر و در بازجویی های فنی پلیس به قتل اقرار کرد . 

این فرد پس از تشکیل و تکمیل پرونده انتظامی جهت ادامه مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شهرستان شد.

    


مرگ دردناک جوان 20 ساله در آوار حکیمیه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از ریزش مرگبار آوار در محدوده حکیمیه خبر داد و گفت: در این حادثه یک کارگر ۲۰ ساله جان باخت. سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه مرگبار، توضیح داد: وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۵:۲۰ جمعه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در حکیمیه تهرانپارس اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که ریزش آوار در قطعه زمینی به مساحت حدود ۴۰۰ مترمربع رخ داده و در حالی که کارگران در دیوار ضلع شمالی این زمین در حال کار بودند ناگهان دیوار بر سرشان تخریب شده است.

ملکی ادامه داد: در این حادثه یک کارگر افغان را که از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده بود از محل حادثه خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اوژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.