اتفاق تلخ برای خانواده کرمانشاهی

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۱۰ عضو یک خانواده در گیلانغرب دچار مسمومیت با گازمونوکسید کربن شدند.

صائب مدرسی در کرمانشاه، اظهار داشت: در ساعت 5:50 بامداد دیروز 24 دی ماه 10 عضو از یک خانواده گیلانغربی در دهستان چیکان و مصوری روستای سیاه چاله با گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شدند. وی عنوان کرد: هفت نفر از اعضای این خانواده توسط اورژانس 115 به بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب منتقل و مابقی در محل مداوا شدند.

    


کارگردان معروف هند به دستیارش تجاوز کرد 

راج‌کومار حیرانی کارگردان پرکار بالیوودی و آخرین نام ملحق شده به جنبش ضد تجاوز جنسی معروف به هشتگ «من هم» به تجاوز جنسی متهم شد.

او سریال تلویزیونی معروف مونا بهای، پی کِی و فیلم سانجو را خلق کرده است. در این اتهام یک زن ادعا کرده که طی یک دوره 6 ماهه از ماه مارس(اسفند ماه) تا سپتامبر(شهریور) 2018 و در مراحل پس تولید فیلم سانجو، راج‌کومار حیرانی چندین بار و در چندین مرحله مجزا به او تجاوز جنسی کرده است. این زن که دستیار حیرانی در فیلم سانجو بوده در یک ایمیل نوشته که حیرانی ابتدا به او پیشنهاد رابطه جنسی داده، سپس در تاریخ 9 آوریل 2018 در خانه خود که محل کارش نیز محسوب می‌شده، به او تجاوز کرده است.

این زن اظهار داشته که در آن زمان پدرش از یک بیماری رنج می برده و شدیداً به درآمد و مبلغ قرارداد کاری‌اش در آن پروژه برای درمان پدرش نیاز داشته است و به این سبب در آن زمان در این مورد مجبور به سکوت بوده که احیانا از سوی کارگردان از کار بیکار نشود.

در حال حاضر حیرانی از طریق وکیل خود آناند دسایی تمام اتهامات را رد کرده و اظهار کرده که این ادعاها واهی و نادرست بوده و گمراه کننده است.

همچنین در این گزارش، حیرانی پرینتی از پیام‌ها و ایمیل‌هایی که در 6 ماه کار با این خانم داشته برای نشان‌ دادن عادی و حرفه‌ای بودن روابط تهیه و ارائه کرده است.

    


حمله 2 زن و یک مرد به خانه یک دوست

2 زن و یک مرد وقتی یکی از دوستانشان را در خانه دیدند با حمله به وی دست به سرقت لوازم داخل خانه زدند.

سرگرد «محمد آقااحمدی»، رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد گفت: با شکایت یکی از شهروندان محله نیلوفر در خصوص سرقت به عنف از منزلش، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مالباخته در بررسی های انجام شده اعلام داشت که سه تن از دوستانش که 2 دختر و یک پسر بودند پس از ورود به خانه‌اش او را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از آن تعدادی لوازم خانه از جمله یک دستگاه ال سی دی، 2 دستگاه مانیتور، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، یک سری مدارک شناسایی، یکسری کارت‌های هدیه بانکی، 2 عدد لپ تاپ، یک  کیس کامپیوتر و یک دوربین عکاسی را به سرقت برده اند و پس از تماس تلفنی در قبال بازپس دادن آنها وجه نقد درخواست کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تحقیقات و بررسی از سوی ماموران آغاز شد و با توجه به سرنخ‌های به دست آمده مخفیگاه متهمان و مشخصات آنها به دست آمد و طی اقدامات انجام شده مالباخته با 2 تن از سارقان قرار گذاشتند تا در محلی با تحویل پول نقد اموال مسروقه را بازپس بگیرد که با حضور به موقع ماموران در محل این دو سارق که مهشید و رویا، نام داشتند، دستگیر شدند. کلانتر محله عباس آباد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و همدست دیگر خود را نیز معرفی کردند که با راهنمایی های آنها مخفیگاه متهم سوم نیز شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی او نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرگرد آقا احمدی، خاطر نشان کرد: متهم سوم که صدرا نام داشت نیز در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و محل اختفای اموال مسروقه را به پلیس معرفی کرد که با هماهنگی های انجام شده اموال مسروقه به مالباخته بازپس داده شد و هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شدند.