پلیس استان البرز فاش کرد

جزئیات ربوده شدن پسر کرجی در مسیر آموزشگاه

گروگان 13 ساله که از سوی 3 آدم‌ربا به انگیزه مالی ربوده شده بود، در کمتر از 10 ساعت به آغوش خانواده‌اش بازگشت. سرهنگ محمد نادربیگی در این باره گفت: ساعت 21 شامگاه پنج شنبه خانواده‌ای سراسیمه و مضطرب به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه و از گم شدن پسر 13 ساله خود که در ساعت 17 همان روز از آموزشگاهش در «گرمدره» کرج خارج شده و تا کنون به خانه بازنگشته است ، خبر دادند . گفته های پدر این پسربچه حاکی از آن بود، دقایقی قبل از مراجعه آنها به پلیس آگاهی ، افراد ناشناسی با خط تلفن دایی وی تماس گرفته و به او اعلام کرده اند که خواهرزاده وی نزد آنها است و اگر به خواسته‌های‌شان عمل نکند جنازه پسرشان را تحویل آنها خواهند داد .

بلافاصله تیم زبده ای از کارآگاهان تشکیل و با بررسی تمامی فرضیات و بکارگیری تمامی جوانب حادثه ، شناسایی آدم رباها را در دستور کار خود قرار گرفت . پرونده در حال پیگیری بود که آدم رباها از طریق خط تلفن پسر ربوده شده با خواهر وی تماس گرفته و اعلام کردند که با خانواده آنهاکاری ندارند و فقط دایی آن ها باید خواسته ای مالی شان را برآورده کند . دایی پسر 13 ساله ازهویت آدم ربابان اظهار بی اطلاعی می کرد و با توجه به این که هیچ گونه مشخصاتی از آن ها در دست نبود ماموران تحقیقات میدانی را آغاز و تمامی مسیر های تردد آدم رباها از زمان خروج فرد ربوده شده مورد بررسی قرار گرفت . با بررسی های تکمیلی ماموران ، هویت 2 نفر از آدم رباها شناسایی و در ردزنی های اطلاعاتی گسترده ، در نهایت مخفیگاه متهمان در شهرستان «ملارد» شناسایی کردند. آدم رباها که دیگر شرایط مخفی کردن فرد ربوده شده را نداشتند و به خواسته های خود نیز نرسیده بودند ، قبل از رسیدن ماموران قصد داشتند گروگان را در حالی که دست و پای وی را بسته بودند رها و متواری شوند که با حضور به موقع ماموران در کمتر از ۱۰ ساعت هر 3 آدم ربا دستگیر و پسربچه به آغوش خانواده بازگشت . بنابه این گزارش، طبق اظهارات متهمان ، در روز حادثه یکی از گرو گان گیران ، فرد ربوده شده را در حالیکه در حال بازگشت از آموزشگاه بود از پشت سر ، با دستمال آغشته به مواد بیهوشی ، بیهوش کرده و سپس با انتقال وی به شهرستان ملارد در یک ساختمان مخروبه با دست و پای بسته او  را زندانی کرده و صبح روز بعد از حادثه به علت این که به خواسته خود نرسیده و احتمال می دادند توسط پلیس شناسایی شوند گروگان را به حال خود رها کرده و قصد فرارداشتند که دستگیر شدند .

    


بهمن مرگبار در دیزین

با توجه به بارش شدید برف پرسنل راهداری در حال برف روبی مسیر شمشک به دیزین بودند که با توجه به بهمن شدید یک کارگر جان خود را از دست داد. شامگاه پنج شنبه با توجه به بارش شدید برف پرسنل زحمتکش راهداری در حال برف روبی مسیر شمشک به دیزین بودند که با توجه به بهمن شدید یک کارگر جان خود را از دست داد و یک نیروی دیگر حال وخیمی دارد. این در حالی است این مسیر از سوی راهداری بسته شده بود اما با توجه به تعهد بهره‌بردار مجموعه دیزین این مسیر بدون اطلاع باز شد و در نهایت این اتفاق ناگوار رخ داد.

    


گم شدن تکنسین اورژانس در صحنه حادثه

 رئیس مرکز اورژانس خوزستان از مفقود شدن یک تکنسین اورژانس در سیل پنج شنبه شهرستان اندیکا خبر داد.

روز 13 دی ماه در پی تماس با ستاد عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر گرفتار شدن چند مسافر در محور اندیکا به شیمبار و نیاز به امدادرسانی وجود دارد. متاسفانه به دلیل سیل شدید و گیر افتادن آمبولانس در آب، دو تکنسین برای نجات خود از آمبولانس پیاده شدند که یکی از آنها نجات یافت و نفر دوم در آب گیر افتاد که متاسفانه تا این لحظه اطلاعی از وی در دست نیست. تجسس ها برای یافتن اثری از این تکنسین اورژانس ادامه دارد.