مرگ تلخ 2 جوان در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از جان باختن ۲ مرد جوان در پی مسمومیت شدید با گاز منواکسیدکربن خبر داد. سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: یک مرگ مشکوک در روستای «قاسم آباد» از توابع شهرستان زابل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.  وی افزود: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد جوانی ۲۲ ساله به نام مصطفی در پی انتشار گاز منواکسید کربن در داخل حمام دچار گاز گرفتگی شده و نوجوانی ۱۶ ساله به نام رضا که برای کمکش به داخل حمام رفته نیز دچار گازگرفتگی و قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی جان باختند. فرمانده انتظامی شهرستان زابل عنوان کرد: جسد افراد متوفی توسط عوامل امدادی به سردخانه بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهر زابل منتقل و پرونده قضائی تشکیل شد. سرهنگ ثمره حسینی از شهروندان خواست در استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز نکات ایمنی را رعایت تا دچار حوادث تلخ و جبران ناپذیر نشویم

    


درگیری مسلحانه با یک مجروح در شیروان

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از درگیری مسلحانه در شهرستان شیروان خبر داد. سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت : در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای شهرستان شیروان بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند. وی با بیان اینکه شامگاه دوشنبه 10 دی ماه، درگیری مسلحانه ای در یکی از روستاهای شهرستان شیروان منجر به مجروح شدن یک پسر بچه 13 ساله شد،گفت : متأسفانه ضارب قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شده بود . سردار مظاهری گفت : ساعاتی پیش درگیری مسلحانه بین دو خانواده در یکی از روستاهای شهرستان شیروان رخ داد. فرمانده انتظامی استان با بیان این که علت این درگیری خصومت قبلی بوده،گفت: در این درگیری، یک نوجوان 13 ساله زخمی شد که به بیمارستان شهرستان شیروان اعزام شد.  وی گفت :عوامل این درگیری شناخته شده و تحت تعقیب هستند.

    


نجات ۳ جوان مفقودی  در ارتفاعات ممسنی

‌معاون امداد و نجات هلال احمر استان فارس از نجات سه جوان مفقودی در ارتفاعات شهرستان ممسنی توسط نجاتگران هلال احمر استان پس از6 ساعت خبر داد. قدرت‌الله جمالی گفت: ظهر دوشنبه (10 دی) گزارشی مبنی بر مفقود شدن سه جوان حدود ۲۰ ساله از اهالی روستای جویجان جاوید شهرستان ممسنی که روز یکشنبه به منطقه سرحد تنگ‌الله رفته بودند، اعلام شد. وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم ۵ نفره امداد و نجات کوهستان جمعیت شهرستان سپیدان به منطقه اعزام و پس از تحقیقات لازم، جست‌وجو آغاز شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس عنوان کرد: همچنین یک تیم از پایگاه جمعیت هلال احمر استان و یک تیم پشتیبان از هلال احمر شهرستان ممسنی به منطقه اعزام شد تا عملیات با توان بیشتری ادامه یابد. جمالی خاطرنشان کرد: نجاتگران هلال احمر پس از پیمودن مسیرهای صعب العبور و کوهستانی با در بیش از 6 ساعت تلاش و جستجو موفق به پیدا کردن افراد مفقودی شدند. وی با بیان اینکه خوشبختانه این سه جوان در سلامت کامل قرار دارند، گفت: ‌نجاتگران ‌این افراد را به منطقه انتقال دادند.

    


فروش اسلحه به تبهکاران تهرانی در اسباب بازی فروشی قیطریه 

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری مرد اسباب بازی فروشی خبر داد که اسلحه‌ قلابی را به باند‌های تبهکاران می‌فروخت. سرهنگ عباسعلی ابراهیمی اظهار داشت: چندی پیش گزارشی به دست مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش رسید که در یک مغازه اسباب بازی فروشی صاحب مغازه اقدام به فروش اسلحه‌ های قلابی که شباهت زیادی به اسلحه‌های واقعی دارد، می‌کند. وی افزود: با توجه به حساسیت ماجرا مأموران کلانتری تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند و با کنار هم گذاشتن همه سرنخ‌های به دست آمده سرانجام موفق به شناسایی مغازه موردنظر در منطقه قیطریه تهران شدند. سرهنگ ابراهیمی گفت:با شناسایی مغازه مورد نظر مأموان با هماهنگی‌های لازم موفق به دستگیری مرد مغازه دار و کشف ۲۰ اسلحه قلابی که شباهت زیادی به اسلحه‌های واقعی و جنگی داشت شدند.