قتل معمایی مرد تهرانی در میدان شوش

مرد میانسال میدان شوش تهران مورد حمله 3 مرد قمه کش قرار گرفت و کشته شد. ساعت 20:40 دقیقه روز 15 آذر ماه سال جاری ماجرای درگیری مرگبار به مأموران کلانتری 159 بی‌سیم به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. بنابر اظهارات مأموران، مقتول در یک درگیری مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان بهارلو، به علت شدت جراحات وارده جان باخته بود. دقایقی بعد از اعلام این خبر، بازپرس امور جنایی تهران همراه تیم تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در بیمارستان بهارلو حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند. بررسی اولیه نشان داد مقتول مرد 44 ساله‌ای است که ساعت 20 همان شب 15 آذر در مقابل خانه خود واقع در خیابان شوش شرقی، خیابان شهرزاد با 3مرد درگیر شده، از ناحیه گوش راست و کمر هدف ضربات چاقو و قمه قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان به کام مرگ فرورفته است. در نهایت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت متهمان این پرونده به دستور بازپرس امور جنایی تهران ادامه دارد.

    


شکایت مرد کرجی از پسرش 

برداشت غیر مجاز پسری با سوء استفاده از اعتماد پدرش پای او را به دادسرا باز کرد. سرهنگ محمد اقبالی اظهار داشت: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا مراجعه وعنوان‌داشت مبلغ ۳ میلیون و پانصد هزار ریال از حساب وى به‌صورت غیرمجاز برداشت شده است لذا تقاضاى شناسایى عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکى‌اش را داشت.  سرهنگ اقبالی ادامه داد: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شدعامل برداشت غیرمجاز از حساب شاکى با در دست داشتن اطلاعات حساب و مشخصات کارت عابر بانک و رمز دوم اقدام به خرید اینترنتی کرده است. این مقام انتظامی ادامه داد: حسب دستور مقام قضایی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با تلاش و اقدامات پلیسى، متهم که پسر شاکی بود شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس فراخوانده شد. وی تصریح کرد: با تحقیقات بیشتر مشخص شد متهم با سوءاستفاده از اعتماد پدرش به رمز دوم و سایر اطلاعات کارت‌بانکی وی دسترسی و اقدام به خرید اینترنتی از حساب پدرش کرده است.

    


خودکشی زن شوهردار بخاطر ازدواج پسر مورد علاقه‌اش 

زن جوان وقتی شنید پسر مورد علاقه‌اش قصد ازدواج با دختر جوانی را دارد دست به خودکشی زد. اوایل هفته گذشته ماموران پلیس آبادان در جریان خودکشی نافرجام زن 19 ساله‌ای قرار گرفتند و در همین راستا تیمی از کارشناسان اجتماعی آبادان برای بررسی علت این اقدام تلخ وارد عمل شدند. ماموران با حضور در محل پی بردند زن 19 ساله در اقدامی خودخواسته دست به خودکشی زده که خانواده‌اش با حضور در محل موفق به نجات وی شده و او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند. کارشناسان اجتماعی در تحقیقات میدانی متوجه شدند که زن 19 ساله که صاحب 2 فرزند است در سن 13 سالگی ازدواج کرده و از چندی قبل با پسرجوانی به صورت پنهانی دوست شده است. در ادامه کارشناسان اجتماعی پلیس آبادان به سراغ زن جوان رفته و مشخص شد که وی دلباخته پسر جوانی شده و چندی قبل متوجه می‌شود پسر مورد علاقه‌اش قصد ازدواج با دختر جوانی را داشته که همین باعث موضوع باعث شده که زن جوان دست به خودکشی بزند. خانواده زن جوان با اطلاع از ماجرای عشق دخترشان پس از این اقدام نافرجام، گوشی موبایل دخترشان را گرفته تا دیگر ارتباطی با پسر جوان نداشته باشد تا با گذشت زمان رابطه آنها قطع شده و پسر مورد علاقه اش را فراموش کند.

    


 نجات 9 عضو یک خانواده ایرانی در دریای گناوه

فرمانده دریابانی استان بوشهر از نجات جان خانواده ۹ نفره از غرق شدن، توسط دریابانان گناوه خبر داد. سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در تشریح این خبر، اظهار داشت: روز دوشنبه 19 آذر ماه سال جاری خانواده‌ای برای تفریح به روستای «بینک» از حوزه استحفاظی گناوه عزیمت کرده و در کنار ساحل مستقر شدند که ساعتی بعد به علت بالا آمدن آب دریا در خور» بینک»، گرفتار شدند. وی افزود: با حضور و اقدام به موقع گشت‌های دریایی و استفاده از قایق‌های تندرو و همچنین همکاری نیروهای امدادی هلال احمر این خانواده ۹ نفره نجات پیدا کردند.