گروه حوادث:  ایدزی شدن شش بازیکن سرشناس فوتبال انگلیس و جهان توسط یک دختر بار دیگر پرده از فساد اخلاقی در دنیای سلبریتی های فوتبالی برداشت.

دو سال پیش هم دختری با 13 بازیکن فوتبال لیگ انگلیس روابطی غیراخلاقی داشت تا جاییکه رونی را تا مرحله طلاق از همسرش کشاند.

فوتبالیست های ایدزی

در چند روز گذشته؛ دو روزنامه انگلیسی از ابتلای حداقل شش  بازیکن شاغل در لیگ برتر فوتبال انگلیس به ویروس HIV (ایدز) پرده برداشتند.

این گزارش ها که تکاندهنده هستند در حالی انتشار یافته اند که هیچ اشاره ای به مشخصات دختر ایدزی و 6 بازیکن نشده است و عجیب اینکه مسئولان فوتبال جزیره هم درباره آن سکوت کرده اند.

اما شکی نیست که  6 بازیکن شاغل در لیگ برتر مبتلا به ویروس ایدز HIV شده اند و این درحالی است که هیچ نام و نشانی از باشگاهی که فوتبالیست‌های ایدزی در آن عضو هستند ذکر نشده است.

جالب اینکه دو روزنامه و سایت مطرح انگلیسی با تاکید بر واقعی بودن گزارشایشان از این افشاگری تنها عنوان کرده‌اند این شش بازیکن عضو سه تیم بالای جدول لیگ برتر بودند که با زنی فاسد ارتباط نامشروع داشتند.

در پی انتشار این اخبار و گزارشات، خوانندگان این نشریات با گذاشتن پیام در نسخه های اینترنتی آنان، خواهان ذکر نام بازیکنان شده و به این ترتیب درخواست انعکاس اخبار بیشتر در مورد این موضوع تکان‌دهنده هستند.

دو سال پیش

ارتباط وین رونی با یک دختر 21 ساله  دوسال پیش جنجال‌سازی شد و دنیای فوتبال را با افشاگری وحشتناکی روبه‌رو کرد.

 زمانی این راز فاش شد که 4 ماه از ارتباط وین رونی با دختری عجیب به نام جنیفر می گذشت و همسر فوتبالیست اسطوره ای انگلیس راهی دادگاه شد تا از شوهرش بخاطر خیانت در زندگی زناشویی طلاق بگیرد. همسرش تلاش خود را برای جدایی از وین رونی آغاز کند. 

این اتفاق نیفتاد اما وقتی جنیفر به سر زبان ها افتاد رازی عجیب از او فاش شد و تحقیقات نشان داد جنیفر نه تنها با وین رونی بلکه با 13 فوتبالیست سرشناس لیگ انگلیس رابطه نامشروع داشته است.

بررسی‌ها نشان داد جنیفر، خانواده بسیار ثروتمندی داشته است بطوریکه پدرش عضو یک شرکت نفتی است و مادرش هم زن ثروتمندی است. 

همین باعث شد تا ماجرای فساد بخاطر پول درباره جنیفر کمرنگ شود و اینکه او با داشتن چنین خانواده‌ای چرا خواهان ارتباط با سلبریتی ها و دریافت پول از آنها بود همه فرضیه ها را درگیر خود کرد؟! 

از این رو خبرنگاران به سراغ دوستان جنیفر رفتند تا با شخصیت عجیب او آشنا شوند.

دوستان جنیفر هم شخصیت او را اسرارآمیز و خطرناک می دانستند یکی از دوستانش گفت که برای جنیفر هیچ محدودیتی وجود ندارد، اگر کسی او را اذیت کند، درواقع دست در لانه مار کرده و حتما خودش و خانواده اش با انتقام سختی مواجه خواهند بود.

سلرین دوست دیگر جنیفر هم گفت:  جنیفر یک دختر وحشی است او به الکل اعتیاد دارد و همیشه بعد از هر میهمانی و پارتی‌ای باید او را به بیمارستان برسانیم  .

عجیب اینکه تا زمان افشای رازهای جنیفر  هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش از کارهای او با خبر نبودند و نمی‌دانستند که او در ازای دریافت پول با فوتبالیست‌ها ارتباط غیراخلاقی برقرار می‌کند.

سرنوشت دخترجنجالی

اما  جنیفر کیست؟! بررسی ها نشان داد او تا ۱۴سالگی دختری خوب و معمولی بوده  است و در یک مدرسه کاتولیک درس می‌خواند. جنیفر وقتی  پدرش به دلیل شغل دائما به سفر می رفت و مادرش درگیر کارهای شخصی‌اش بود از تنهایی اقدام به برگزاری میهمانی‌های شبانه و منحرف کرده است و همین نقطه آغازی برای روابط نامشروعش شده است. 

جنیفر در ۱۶سالگی  معتاد می‌شود  و زمانی که فقط ۱۷سال داشت اولین بار با ال‌حاجی دیوف بازیکن مشهور فوتبال رابطه شوم برقرار می‌کند و از او ۲۰۰پوند دریافت می‌کند. 

جنیفر در دنیای فوتبالیست‌های جزیره دست به دست می‌چرخد و پس از رابطه با 13  فوتبالیست که فردیناند و ال‌حاجی دیوف، جزو آنها بوده‌اند در رابطه با وین رونی رازش فاش می شود.

بنابه این گزارش؛ سلبریتی ها چه ورزشی و چه سینمایی حتی سلبریتی های دنیای سیاست در خطر روابطی هستند که می تواند آنها را از شهرت و اعتبار به زیر بکشد و متاسفانه در ایران نیز بارها و بارها شاهد همین روابط شیطانی بوده ایم و برای نمونه آخرین آن روابط اعضای شورای شهر بابل با یک زن بود که اعتبار یک شهر را از بین برد.