گروه حوادث: مردان شوم در قالب باندی در کمین زنان ثروتمند تهرانی می نشستند تا آنها را در دام شیطانی خود بیندازند. این مردان تبهکار با برقراری روابط شیطانی با زنان ثروتمند ماشین های گرانقیمت شان را به به سرقت می بردند. این مردان تحت تعقیب ویژه پلیس تهران هستند تا پس از دستگیری به دو اتهام آنها رسیدگی کنند.

 ادعاهای زنی شیک

اولین شکایت از سوی زنی جوان که صاحب یک خودروی شاسی‌بلند و خارجی بود به پلیس داده شد. این زن گفت: چندی قبل بامرد جوانی که خود را آرش معرفی می‌کرد آشنا شدم. او نسبت به من ابراز علاقه کرد و مدام با من تماس می‌گرفت تا همدیگر را ببینیم. از آنجایی که پدر من فرد ثروتمندی است و برایم یک ماشین شاسی‌بلند خریده‌است با ماشینم سرقرار حاضر می‌شدم یکی دوماه که از ماجرا گذشت و رابطه من و آرش بیشتر شد یک روز به من گفت حاضر است ماشینم را بخرد و مدعی شد چون خاطرات زیادی در این ماشین با هم داشتیم می‌خواهد آن را بخرد.  او هم خودش را فرد ثروتمندی معرفی می‌کرد من هم قبول کردم ماشین را به او بدهم و خودم ماشین دیگری بخرم. قرار شد پول را به حساب من واریز کند سند را به نامش زدم و روزی که قرار بود پول را از او بگیرم سر قرار حاضر شد و من را مورد آزار قرار داد و بعد هم بدون اینکه پولم را بدهد رفت. چندباری با او تماس گرفتم اما تلفنش خاموش بود او رفت و دیگری خبری از او ندارم و حالا به خاطر سرقت و تعرض از او شکایت دارم. 

شکایتی مشابه

مدتی بعد زنی دیگری نیز چنین ادعایی را مطرح کرد و گفت: مردی که خود را عاشق من معرفی می‌کرد از من سرقت کرد ورفت. او گفت: این مرد بعد از اینکه فهمید به او اعتماد کردم از من خواست ماشین را به نامش کنم و من هم قبول کردم گفت همه پول را یکجا پرداخت می کند اما من خواستم بخشی از پول را من بدهد و بعد سند را به نام کنم او هم قبول کرد بخشی از پول را داد و من که مطمئن شدم می خواهد همه پول را بدهد سند را به نامش زدم. او در این مدت با من چندبار با وعده‌های مختلف رابطه برقرار کرد اما از من خواست سکوت کنم و به من وعده داد که با من ازدواج می‌کند. 

با توجه به این گفته‌های بود که ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند این در حالی بود که در این مدت شکایت مشابه دیگری هم به پلیس گزارش شد هرچند در ابتدا تصور می‌شد این شکایت‌ها ربطی به هم ندارد اما بررسی ها نشان داد احتمالا افرادی که چنین کاری می‌کنند اعضای یک باند هستند. چرا که اولا همه این شکایت ها از غرب تهران به ماموران داده شده‌بود و دوم اینکه، همه این زنان ثروتمند بودند و همگی نیز ماشین‌های گرانقیمت خارجی داشتند. 

دستور ویژه

با توجه به اینکه ادعای تعرض در بعضی از این پرونده‌هامطرح شده‌بود پرونده به طور مستقیم زیر نظر دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و شعبه 12 مسئول بررسی آن شد. تیم قضایی این شعبه بلافاصله دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد و ماموران بررسی‌های خود را برای دستگیری اعضای این باند آغاز کردند. 

اقدامات باندی

برای تحقیقات بیشتر در این خصوص زنانی که به عنوان شاکی در این پرونده حضور داشتند به دادگاه فراخوانده شدند آنها یکبار دیگر ادعای خودرا مطرح کردند. 

یکی از شاکیان گفت: بعد از اینکه با مرد جوان آشنا شدم او به شدت به من ابراز علاقه کرد و رفتارهایی می‌کرد که من باورش کنم و متاسفانه اشتباه کردم و او را قبول کردم. یک‌بار به من تعرض کرد و زمانی که به او معترض شدم گفت از علاقه زیادی که به من دارد این‌کار را کرده‌است و می‌خواهد با من ازدواج کند. به همین خاطر هم شکایتی نکردم تا اینکه  یک روز به من گفت ماشینم را به اوبفروشم و ماشین بهتری بخرم من هم قبول کردم چون باورش کرده بودم و فکر می‌کردم من را رها نمی‌کند اما بعد از اینکه ماشین را به او دادم بلافاصله تلفنش را قطع کرد و دیگر جواب نداد هرجایی که فکر می‌کردم رفته‌باشد گشتم اما پیدایش نکردم. او از دوستان و خانواده‌اش هم به من شماره تلفن و آدرسی نداده‌بود بعد از رفتنش فهمیدم قصدش کلاهبرداری بوده‌است و هیچ علاقه‌ای به من نداشته‌است. 

زن دیگر پرونده نیز گفته‌های مشابهی را مطرح کرد و گفت: فردی که با من وارد رابطه شد خود را بسیار ثروتمند معرفی کرد و حتی گفته‌بود می توانیم در خارج از کشور در رفاه کامل زندگی کنیم به همین خاطر هم قبول کردم اما بعد از اینکه با ترفندهای مختلف ماشینم را از من گرفت رفت و دیگر خبری از او نیست او چند میلیون تومان از من کلاهبرداری کرد. 

عملیات ویژه

به دستور قضات شعبه 12 تحقیقات ماموران برای دستگیری مردانی که از زنان ثروتمند کلاهبرداری کرده و آنها را مورد سوء استفاده قرار می‌دادند آغاز شده  و رسیدگی به این پرونده نیز ادامه دارد.