مهندس ارزانی تاکید کرد:

توسعه صنعت فولاد هرمزگان با چشم‌اندازی بلندمدت

مهندس ارزانی در جمع تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و معادن استان که به میزبانی آیت‌الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس به مناسبت سال رونق تولید برگزار گردید، اظهار داشت: توسعه صنعت فولاد-هرمزگان با چشم‌اندازی بلند‌مدت در دستور کار است که البته این مهم مستلزم مطالبه‌گری عمومی است.

وی با اشاره به سخنان دکتر روحانی در سال ١٣٩٢مبنی برتولید ١٠میلیون تولید فولاد در هرمزگان گفت: همه دستگاه‌ها باید برای تحقق این امر تلاش کنند و قطعا با تولید این حجم فولاد در این استان شاهد رشد قابل توجه اقتصاد منطقه خواهیم بود .

مهندس ارزانی با تاکید بر ارز آوری و اشتغال حاصل از فعالیت مجموعه‌های فولادی استان اذعان کرد: بی‌تردید رشد و توسعه صنعت فولاد، رونق تولید، بالندگی معیشت و اقتصاد استان هرمزگان را در پی خواهد داشت و این همان چیزی است که رهبر فرزانه انقلاب در ابتدای سال مطرح کردند و رونق تولید را شعار سال قرار دادند.

وی در ادامه استقرار صنایع فولادی در کنار دریا را از مزیت‌های مهم این صنعت عنوان کرد و افزود: موقعیت جغرافیایی فولاد هرمزگان امتیاز بسیار خوبی برای سند چشم‌انداز توسعه فولاد در افق 1404 است که بر مزیت‌های اقتصادی این بنگاه عظیم هرمزگان افزوده است.

مهندس ارزانی با اشاره به شرایط ویژه کشور گفت‌: سیاست‌های تشویقی را برای صادرکنندگان در نظر بگیریم و سعی کنیم قوانین را در جهت تسهیل در صادرات و حمایت از صادرکنندگان تصویب و اجرایی کنیم. وی تاکید کرد باید دست کسانی را که به کشور خدمت می‌کنند و در این شرایط سخت ارز وارد کشور می‌کنند را بوسید  و آنها را در جهت رونق تولید و صادرات تشویق کرد.

    

تقدیر استاندار از مدیرعامل فولاد هرمزگان در حمایت از ایتام و نیازمندان

اقدامات شرکت فولاد هرمزگان در حمایت از ایتام و نیازمندان استان هرمزگان از سوی استاندار و مدیر کل کمیته امداد این استان مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی فولادهرمزگان، استاندار هرمزگان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اهدای لوحی به مهندس فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از تلاش‌ها و مساعدت‌های این شرکت در راستای حمایت از نیازمندان و محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قدردانی کردند.

در لوح تقدیر دکتر همتی استاندار هرمزگان خطاب به مهندس ارزانی آمده است:

زیستن با هدف خدمت به خلق، موهبتی بزرگ است که نیکان روزگار همواره در پی آنند و در این رهگذر هستند انسان‌های  متمایز با دیگران که خداوند افتخار خدمت را نصیب آنها فرموده است.

اکنون که درسایه عنایات باریتعالی در جهت نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری مشارکت داشته اید از تلاش‌های ارزشمندتان و همکاری موثرتان با نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان که نقش مهمی در همبستگی‌های اجتماعی و خدمت رسانی مطلوب تر به ایتام و نیازمندان داشته است، تقدیر و تشکر نموده و این توفیق بزرگ را خدمت شما تبریک عرض می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال همواره با دستان سخاوتمند، قلب رئوف و حسن نیت خویش در گسترش سنت‌های حسنه اسلامی موفق و موید باشید.

قابل ذکر است فولاد هرمزگان، در تامین سبد غذایی و کمک به معیشت ایتام ونیازمندان، تامین کالای ضروری منزل مددجویان، مشارکت در طرح مفتاح الجنه و دیدار از مددجویان با کمیته امداد امام خمینی (ره) به مدت 4 سال است که همکاری دارد.

گفتنی است شرکت فولاد هرمزگان، نقش برجسته‌ای در تحقق  مسئولیت‌های اجتماعی با نهادهای فرهنگی، اجتماعی و سازمانهای حمایتی استان هرمزگان دارد.