جعفر آهنگران تأکید کرد:

جزیره کیش الگویی شایسته از مشارکت مدنی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،‌ جزیره کیش را  الگویی شایسته از حکم روایی موثر جامعه محلی و مشارکت مدنی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا؛ جعفرآهنگران که درمراسم اختتامیه مسابقه عکاسی «زن در قاب نیایش» سخن می‌گفت، یادآور شد: مشارکت فعال زنان در عرصه‌های مختلف مقدمات توسعه سیاسی- اجتماعی جزیره کیش را فراهم می‌کند. وی همچنین با اشاره به موضوع ارزشمند این برنامه فرهنگی که مبین عمق عشق مادری و جایگاه آن در رشد و تعالی افراد است گفت: همکاران ما در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان با امکانات موجود فعالیت‌های ارزشمندی را به سرانجام رسانده اند که نتایج ماندگاری در بهبود فضای اجتماعی و ارتقای فعالیت‌های هنری جزیره کیش خواهد داشت.

آهنگران گفت: داوران عزیز این نمایشگاه کار دشواری برای انتخاب بهترین آثار داشتند چرا که  مجموعه آثار ارسال شده بسیار فاخر و ارزشمند بودند. وی با بیان اینکه تماشای عکس‌های این مسابقه انسان را به یاد عشق پاک مادری  و جایگاه گرانقدر مادر می اندازد و اسم مناسبی برای نمایشگاه انتخاب شده است ابراز امیدواری کرد مشارکت فعال بانوان جزیره کیش درعرصه‌های فرهنگی و اجتماعی استمرارداشته و تقویت شود. لازم به ذکر است مسابقه «زن درقاب نیایش » به همت اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش برگزارشد و داوران در سه مرحله و به صورت آنلاین آثار را بررسی و از مجموع آثار ارسالی40قاب شامل  37 تک عکس وسه مجموعه  عکس را برای رقابت انتخاب کردند. درپایان نیز سه اثر در بخش تک عکس و یک اثردر بخش مجموع عکس‌ها به عنوان آثاربرگزیده معرفی شد. بر اساس این گزارش داود عامری‌‌‌‌، مریم آل مومن دهکردی و میلاد حدادیان به ترتیب نفرات برگزیده اول تا سوم بودند و عرفان کوچاری دربخش مجموعه عکس برترشد که با اهدای لوح و جوایز نقدی از آنها تقدیر شد.

    

در سومین سمینار بین‌‌‌المللی اروند حاصل شد

 موفقیت کیش در کسب دو رتبه برتر مسئولیت اجتماعی

سازمان منطقه آزاد کیش در دو بخش سومین سمینار بین‌‌‌المللی مسئولیت اجتماعی(CSR ) اروند موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش ایلنا، درسومین سمینار بین‌المللی csr (نظامنامه مسئولیت اجتماعی شرکتی) که با هدف ایجاد گفتمان مسئولیت‌پذیری اجتماعی و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای تصمیمات راهبردی مدیران مناطق آزاد کشور بر جوامع محلی در منطقه آزاد اروند برگزار شد‌‌‌‌، سازمان منطقه آزاد کیش به دلیل انجام طرح‌های متعدد عمرانی و توسعه‌ای به ویژه در زمینه تکمیل زیرساخت‌ها  و توسعه شهری در بخش « توسعه جوامع محلی  در حوزه عمران و آبادی» موفق به کسب رتبه برتر شد.

همچنین به دلیل انجام مطالعات و شیوه‌نامه‌های کامل‌‌‌‌، توجه ویژه به پژوهش و مطالعات میدانی در تدوین شیوه‌نامه‌های کاربردی‌‌‌‌، تهیه برنامه‌های راهبردی و طرح‌های جامع و تعامل گسترده و هم‌افزایی به سایر نهادها و بخش خصوصی  در بخش « حکمرانی و استراتژی مدیریتی در حوزه سیاستگذاری، مطالعات و آینده نگری»  به انتخاب هیات داوران حائز رتبه برتر شد.