پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز ارتباطات

عطاء معروفخوانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با صدور پیامی ضمن آرزوی سلامتی و‌موفقیت برای دست اندرکاران حوزه روابط عمومی و همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان، ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و‌ روابط عمومی را تبریک گفت. پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی: همانطور که می دانیم از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم یاد می کنند، که به سرعت جایگاه خود را در سازمانها پیدا کرده و امروزه به جرأت می توان گفت که هیچ مؤسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمی توان یافت که بدون روابط عمومی پله های موفقیت را طی کند. اطلاع یابی و اطلاع رسانی در دنیای مدرن امروزی یکی از فعالیت های مهم هر سازمان به شمار می رود. روابط عمومی ها در سازمانهای صنعتی وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارند. دستیابی و ارائه دستاوردهای مجموعه ، از مهم ترین مقاصد و اهداف سازمانها  به شمار می رود که در دنیای کنونی این امر به عهده روابط عمومی گذاشته شده است . می توان گفت روابط عمومی فعالیتی است ممتد و مداوم و طرح ریزی شده  که از طریق آن، افراد و سازمانها می کوشند تا با رتباط بین مخاطبین و ذینفعان یک سازمان تفاهم و پشتیبانی ذینفعان خود را بدست آورند. روابط عمومی می تواند در ایجاد یک تصویر مثبت سازمانی در اذهان مخاطبان و افکار عمومی نقشی سازنده ایفا نماید. انعکاس موثر و به موقع اخبار و اقدامات، شفافیت در انتقال پیامها و اخبار، ایجاد یک ارتباط دو سویه بین مخاطبان و سازمان، استفاده از ابزارهای مناسب ارتباطی در سازمان، رصد اخبار و مطالب و فضای عمومی جامعه و پاسخگویی به مطالب  و موارد مرتبط بخشی از وظایف روابط عمومیها می باشد. اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی سازمان ها و شرکت های صنعتی ، مخصوصا همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان خدا قوت عرض نموده و برای این عزیزان که همواره در مسیر اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منافع سازمان خود نقش آفرینی می کنند ، از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.

    

پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت روز ارتباطات

 امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: صداقت در اطلاع رسانی و تلاش مضاعف در ایجاد رابطه ای برد برد، هنری است که امروزه ، روابط عمومی های هوشمند آن را سرلوحه فعالیت ها قرار می دهند. بیست‌و‌هفتم اردیبهشت، به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشان از اهمیت والای آگاهی و اطلاع رسانی در عصر حاضر دارد. روابط عمومی، ارکانی موثر و اثرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوندی مستحکم است. تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان “بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان ومنعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها ” گواهی برنقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است. در نظریه های مدیریتی، مهمترین سرمایه و دارایی شرکت ها میزان دانش و تخصصص همراه با تعهد به سازمان هاست و خوشبختانه در چند سال اخیر روند رو به رشد و جهت ساز روابط عمومی ها، نویدبخش جهش و ارتقای جایگاه رفیعشان بوده و حضور این قشر در لایه های مختلف ارتباطی در سازمان ها موید نقش ارزنده آن ها در همگام سازی اهداف و ارزش ها در سازمان ها دارد. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است. صداقت در اطلاع رسانی و تلاش مضاعف در ایجاد رابطه ای برد برد، هنری است که امروزه ، روابط عمومی های هوشمند آن را سرلوحه فعالیت ها قرارداده اند . اقدامات صورت گرفته در شرکت فولاد سنگان به رغم زحمات شبانه روزی و بی دریغ همکاران گرانقدرمان، از پنجره ارتباط محور و البته سبز روابط عمومی منعکس شده و این نشان از ارتباط موثر و پیش برنده این واحد در ایجاد پیوندی راهبردی در این شرکت دارد . اینجانب، ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، به تمامی اصحاب رسانه و فعالان این عرصه، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه ای، شاهد ارتقای سطوح تعامل سازنده سازمان ها با جامعه و رسانه ها باشیم.